Expedia.comUSD 150
Agoda.comUSD 150
TripadvisorUSD 150
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Vi har bodd på citybox før. Prisene har gått opp men ikke standaren på rommet .
Helt basis rom dersom man ikke skal benytte det til annet enn å sove. Det positive er beliggenheten og lavpris men det negative : Dusjen var veldig gammeldags og vannet rant under dusjdørene så hele gulvet ble vått, ingen varmekabler så det tok tid å tørke men det gikk tilslutt (tørket med håndkler). Og for det andre så var frokosten meget skuffende (til 140 kroner ekstra). Til den prisen anbefaler jeg at man heller går på et bakeri og kjøper seg noe godt. Vi fikk kaffe, te og juice og valg mellom to smørbrød (skinke og ost eller vegetar). Vi prøvde det og ble veldig skuffet. Det falt ikke i smak hos oss.

Som sagt, er fint hotell om man bare skal sove over og ikke er opptatt av frokost og ‘ grunnleggende’ ting man får andre steder som feks tv, dusj som ikke lager svømmebasseng etter en dusj feks. Anbefales ift beliggenhet.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Aina R
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Har bodd på to ulike Citibox-hoteller. Begge holder grei standard og bra renhold. Dessverre er dette hotellet dårlig lydisolert. Det var mye lyd fra gjester i gangen utenfor rommet og fra omkringliggende rom. Vi hadde vindu mot gaten og hørte det meste som skjedde der ute. Det er synd for citibox-konseptet er i grunn enkelt og greit. Blir nok ikke nytt besøk på Citibox Bergen på meg

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, dagq2015
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting på dette stedet. Ligger godt plassert rett ovenfor Grieghallen. Fint rom og bad. Gode senger. Rent og pent på rom og i fellesarealer. Ellers enkel inn og utsjekk via selvbetjent maskin. Frokost kan spises på cafe i bygget mot 10% rabatt ved fremvisning av nøkkelkort. Tillatt med hund. Ok pris til å være i så godt plassert.

1  Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Overnattet her en natt i forbindelse med reise. Jeg hadde ikke store forventninger ettersom det er et veldig billig hotell. Jeg kan begynne med de positive sidene:

• Hyggelig personale/vakt
• Rimelig og sentralt
• Rent, fint og praktisk
• Fint og stort rom (dobbeltrom).
• Bra aircondition
• Felles minikjøkken nede i 1 etg med micro og kjøleskap

De negative sidene:
• Ingen TV på rommet
• Putetrekket var litt vel godt brukt (noen hull i stoffet)
• Døra på rommet låste seg ikke hver gang jeg lukket den, noe jeg også ga beskjed om. Jeg fikk beskjed om at det kunne ta lang tid før døra låste seg, men jeg sjekket flere ganger, noen ganger låste den seg etter tre sekunder, og andre ganger låste den seg ikke i det hele tatt (ventet noen ganger i over et minutt). Problemet med døren ble ikke fikset da jeg var der, men forhåpentligvis ordner vaktmesteren det.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Elisabeth E
Rose-Marie Hägg, Other på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2020

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding!
Vi er glad for å høre at du fant hotellet vårt rent, rimelig, flott og sentralt. Minikjøkkenet i lobby vet vi det er mange som setter pris på. Vi synes også det er veldig kjekt å høre at du fant vårt personale hyggelig :-)
Det stemmer at det ikke er TV på våre rom. I istedenfor har vi investert i det beste bredbåndet, slik at man enkelt kan bruke sin laptop, nettbrett eller telefon til underholdning.
Vi beklager så mye for at døren din ikke alltid gikk i lås under ditt opphold. Jeg er sikker på at dette er fikset, men vi ville satt stor pris på om du kunne sende oss en epost på bergen@citybox.no, og oppgi romnummer, eller navnet ditt, slik at vi kan dobbeltsjekke dette.
Sengetøyet får vi fra et eksternt firma. Dessverre hender det at vi mottar sengetøy som er slitt. Rutinen da er at renholderne skal legge dette til retur, og ta et nytt. Her har dessverre denne rutinen sviktet, og det beklager vi.
Vi håper å se deg på et av våre Citybox-hoteller i fremtiden!

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Bra hotell for pengene. Var 2 voksene og 3 barn og fikk rom med 4 senger midt i Bergen sentrum for tusenlappen. Rett ved Grieghallen så det blir ikke bedre en det. Rent og fint. Mulighet for å betale for frokost på en restaurant vegg i vegg men den droppet vi.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, xadinkox
Rose-Marie Hägg, Annet på Citybox Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Vi håper å se dere tilbake på et av våre Citybox-hoteller i fremtiden :-)
Med vennlig hilsen oss på Citybox Bergen