Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Spiste kveite og ørret. Maten virket som var laget til lang tid i forveien, og så bare varmet opp. Hadde store forhåpninger, men dette var bare skuffende. Mer som gatekjøkkenmat enn restaurantkvalitet. Ikke verdt nesten 800 for mat og en øl. Greit at det var bryllup, men klarer dere ikke bedre enn dette er det bedre å ikke servere andre gjester. Et lite pluss for god øl.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Trisax
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vilt og vakkert helt ut i havgapet. Festlig, gammelt handelssted med en liten butikk, en restaurant og den omdiskuterte statue av Kong Olav V. Vakre omgivelser å tilbringe en dag og to. Fantastisk god hjemmelaga saft å få kjøpt i butikken.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 534birgitteh
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her og spiste middag. Foreldre barn, og besteforeldre. Vi bestilte litt forskjellig. Ytrefilet, Hamburgere, kveite og kalvemedaljong. Det var store porsjoner, og gode smaker. Til dessert prøvde vi sjokoladefondant, marengs m frukt, karamellpudding og, iskrem. Igjen store porsjoner, og fint tilberedt.
Når stedet i tillegg ligger fint til i skjærgården er det lite å utsette.
Kan anbefale dette

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, 851espent
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Fine lokaler, fantastisk mat med gode smaker. Innholdsrik meny. Vi spiste fiskesuppe, laksetartar, kveite og lammecarre. Veldig hyggelig betjening. Både voksne og barn likte seg. Her må vi komme igjen og prøve flere retter.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, torillt317
Anmeldt 13. oktober 2017

Var der en liten weekend med 2 overnattinger. Ble møtt med god service og hyggelige folk. Rommet/leiligheten var stort og romslig med flott utsikt. Vi spiste middag + dessert, men den syntes vi var litt overpriset, ble ikke helt mett heller. Frokosten var helt grei, men savnet frukt.
Vi fikk også låne fiskeutstyr slik at vi fikk prøve fiskelykken, og vi fikk masse fisk. Et sted hvor en kan slappe av og senke skuldrene. Oppholdet ga alt i alt mersmak og vi håper på en nytt opphold.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, IreneA465