Agoda.comUSD 228
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

God mat.
Hadde bestilt til ca 10 stk.
Men dessverre kunne ikke 6 personer stille helt i siste liten. Så vi ble 4 personer.
MEN vi måtte betale for alle 10.
Har jobbet i denne bransjen i 12 år har aldri opplevd noe lignende. Hadde det vært et selskap på 15 - 20 hadde jeg skjønt at en må ta litt ekstra men ikke for alle.
Fikk heller ikke mat med oss for de 6 som ikke kom.
MEGET dårlig

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, liontric
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Flott sted ved leia. Kom hit for å se statuen av Kong Olav som ble skapt av billedhugger Knut Steen. Den er vakkert plassert her ved den indre skipsleia i Skjerjehamn i Gulen kommune på Vestlandet. Kongestatuen var opprinnelig bestilt av Oslo by, men ble forkastet. Derimot fikk den en flott plassering der seilerkongen nå hilser kysten og sjøfarende i leia!

Reisetype: Reiste alene
Takk, travelmann3
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Vi måtte ha en pause i hjortejakta og valgte en middag her. Det angret vi ikke på. Nydelig mat og meget hyggelig betjening. Vi spiste kalvekjøtt og drakk lokal øl til, nydelig dessert med gulrotkake og is. Kan helt klart anbefales!!

Takk, 491eiriki
Anmeldt 6. oktober 2019

Smørsteikt kveite og auberginekompott, for en smaksopplevelse. Fra Knarvik til Skjerjehamn er det ca 90min, en tur via Mongstad og ferjestrekningen Leirvåg-Sløvåg, noen bruer og holmer i vakkert landskap. Området er kjent for musikkfestivalen Utkant og Olav-statuen. Og for en restaurant med godt utvalg av gode råvarer som gir deg et herlig måltid. Om du liker øl, er det godt utvalg av både lokalt og annet. Takk for god mat

Takk, Jan Olav M
Anmeldt 14. august 2019

Fin plass, får trekk for å selge «Firdaørret» som ikke er ørret, men laks... servitøren kommer ut og sier «laks», ingen har bestilt laks, hun går tilbake på kjøkkenet og kommer ut 2 min senere og lyver om at den samme laksen plutselig nå er ørret... har man ikke det folk bestiller så må man si ifra om dette, ikke lyve om at en laks er en ørret.

Ifm Utkantfestivalen bør havnesjefen være på plass allerede tirsdag, senest onsdag morgen for å plassere båtene, det ble litt kaos når masse båter må omplasseres og flyttes på når nær alle båtene har kommet, strømopplegget må også være på plass senest onsdag.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sjursaether