“Dyreste burgeren i bergen? ”

Royal GourmetBurger & Gin
Vurdert som nr. 71 av 445 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte å spise middag hos Royal på lørdag, sånn for å prøve noe nytt.
Kan dessverre ikke si at jeg ble veldig imponert over noe egentlig.
De hadde 2 vegetar-alternativer, som er vel og bra det, men de var tørre som sand... falaffelburger kan bære tricky å lage, det vet jeg, men om man ikke får det til så burde det ikke serves på menyen heller... eller kanskje bare jeg hadde super-uflaks idag.. Den er nok ikke verdt 159kr (bare burger) i mine øyne.
Prisene var ekstremt høye for denne dineren. For et måltid med burger, gin og fries ble det ca 400kr.
Ellers var det veldig hyggelig lokale med stilig bar og flinke servitører.

1  Takk, verenemh

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Helt ok, men når man kaller seg en gourmetburgerplass så er forventningene høyere enn ellers.
I forhold til ordentlige gourmet burgerrestauranter, som for eksempel Døgnvill, blir det ganske stusselig.

Takk, BjornarBang
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Var på vei til kinoen, da vi droppet innom Royal for en burger. En rustikk perle blant grå gatebrostein. Meget god bbq burger og perfekte fries. Nydelig Eikangermoen øl passet perfekt. Litt dyrt med 300 for den pakken, men sånn er det. God og rask service. Anbefales! Tom Cruise neste...

Dato for besøk: august 2018
Takk, 417st_leh
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger og stort sett vært meget fornøyd. Eneste jeg har å utsette på er vegetaraltenativet med falafel. Da jeg bestilte falafelburgeren, opplevde jeg å få den tørreste burgeren noen sinne. Det var veldig mye folk og jeg var sulten, så da orket jeg ikke å klage. Det skal sies at alle kjøttalternativene jeg har smakt der, har vært meget god.
Og sist, men ikke minst, de friterte løkringene er helt fabelaktig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Øystein S
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Ikke akkurat den store høydaren dette. Helt grei burger med en god pris, men ikke akkurat noe gourmet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Erling S

Reisende som så på Royal GourmetBurger & Gin, så også på

Har du vært i Royal GourmetBurger & Gin? Del dine erfaringer!