“Veldig bra glutenfri burger”

Royal GourmetBurger & Gin
Bestill på internett
Vurdert som nr. 89 av 490 Restauranter i Bergen
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Veldig dyktige med glutenfritt, har to forskjellige frityrer hit skal jeg tilbake! Anbefales til alle som ønsker seg en burger som er glutenfri, og har pomfritz til!

Dato for besøk: august 2019
Takk, marteutengluten

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig god burger. En av de beste jeg har smakt i Bergen, og går alltid hit for burger i Bergen! Anbefales

Dato for besøk: august 2019
Takk, Alexandra98h
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Chilli burger var akkurat som beskrevet! Og et bra utvalg av gin, kommer tilbake neste gang jeg er i byen

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 35kennets
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Kul gin og burgersjappe, med litt spartansk innredning. Her kan du velge blant ca 40 ulike Gin typer. Burgeren var også meget god og smakfull. Greit prisnivå i forhold til verdi.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, janmh2014
Anmeldt 23. januar 2019

Jeg har spist på Royal flere ganger siden de åpnet dørene. Noen late søndager har foodora også medbrakt maten deres hjem til meg. Burgerne har alltid vært perfekt stekte med digge ingredienser og godt brød. Frisen er også sprø og god. Miljøet i restauranten oppleves lunt og vi har flere ganger blitt sittende i mange timer. Anbefaler spesielt BBQ burgeren.

Takk, 675ceciliea

Reisende som så på Royal GourmetBurger & Gin, så også på

Har du vært i Royal GourmetBurger & Gin? Del dine erfaringer!