Flott lekeland!

Våre barn (7 og 9) koste seg i lekelandet på en regnværsdag. Det er et stort lekeland og barna har... les mer

Anmeldt 23. juli 2019
138anjas
Flåm, Norge
Flott lekeland

Flott lekeland med god plass til store og små. vill fått høyere score hadde det vært bedre... les mer

Anmeldt 30. september 2018
Thumper1974
Risør, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 2 060,67
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Ungene elsker stedet så de tar seg godt betalt. Er vel eneste stedet jeg vet om som tar betalt for unger som er fylt 1 år. Skulle vært (som på fly, tog, buss osv) gratis til fylte 2 år.
Ellers stort og greit sted for eldste mann på 3 å gå brent litt energi.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Tor1978
Anmeldt 8. mai 2016

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen og aktivitetene på lekeland, men det er synd at avdelingen for de minste barna stadig blir "invadert" av eldre barn som herjer litt for mye slik at de små ikke kan kose seg. Ofte litt for lite baller i ballbingen til de små også. Men det er mye å gjøre for både liten og stor, og min sønn koser seg veldig der. Mange ballrom som man kan kose seg i.
Dårlig system med betaling, og ofte ganske sur betjening trekker litt ned. Syns også det er litt overpriset, 100 kr per barn hadde vært mer enn nok.

Anbefales til folk med barn i alle aldre. :) Husk sokker!

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, malinb370
Anmeldt 4. oktober 2015 via mobile enheter

Betjeningen var veldig forkjølet. Tørket seg stadig vekk under nesa mens hun betjente kundene. Ballbingen for de minste vær stadig vekk full av store barn som tok seg til rette. Ingen kontroll her...

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, 549mariannes
Anmeldt 1. september 2015 via mobile enheter

Var her en regnfull fredag formiddag, der var lite barn så det passet bra for meg og min 4-åring! Ikke noe kø, god plass i alle lekene. Stort, flott og variert lekeland med utfordringer både for små og store! Ekstra pluss for god mat, vi prøvde lasagne/nuggets og vårt følge spise hamburgere. Ikke for dyrt og store posjoner.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, ElinO74
Anmeldt 21. august 2015 via mobile enheter

Har vært her mange ganger med ungene, både i bursdag og utenom. Barna får virkelig løpt fra seg mens vi kan slappe av med enn kopp kaffe eller 3. Dyrt, men levelig.

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, thomasnorway1