Flott lekeland

Flott lekeland med god plass til store og små. vill fått høyere score hadde det vært bedre... les mer

Anmeldt 30. september 2018
Thumper1974
Risør, Norge
Familiebesøk

Anmeldt 27. juli 2017
83Kariannes
Ålesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 2 150,29
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Litt dyrt for inngangspenger for to småtasser under 4 år. Koster 189kr fra 2-17 år. Heldigvis gratis for voksne og babyer under 1 år. Stedet har mye kjekke utfordringer for barn og gode sittemuligheter for voksne. Det tok noe tid og noen klager før de låste opp alle toalettene. Det var rent og pent overalt, men vi kom med en gang det åpnet. Kommer tilbake hit.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 83Kariannes
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Helt greit. Noe slitt og renholdet er sånn passe. Alle bord var skitten og toalettene var møkkete. Maten var helt Ok.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, anineo
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Vi har vært flere ganger på Leo's siden vi har små barn som elsker stedet. Forståelig nok! Fantastisk for barn i alle aldre, både kropp og sinn. For foreldrene også helt fint å kunne være med barna i jungelen av aktiviteter der. MEN: hver gang vi har skulle sitte oss ned for en matbit blir vi like skuffet HVER gang! Maten er simpelthen bare grusom:( lunken, slapp junkfood og lite attraktive alternativer. Og betjeningen bærer veldig preg av altfor ungt og umodent personale. Renholdet er på toppen rett og slett tragisk, toalettene uhygieniske og bordene i restauranten skitne. Veldig synd. Stedet kunne vært fantastisk for både små og store hadde de bare fokusert mer på god mat og mer voksen og rutinert betjening!

Dato for opplevelse: desember 2016
2  Takk, 702vibeken
Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Supert sted å leke for barna! Men: terningkast 2 for måten enkelte av de voksne som jobber der henvender seg til barna. Dette kunne de fint ha fått seg et kurs i, i og med at dette er et sted for barn i lek.

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, Are B
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Stor plass og boltre seg på for barna. Ryddige lokaler. Opplevde imidlertid en svært uprofesjonell ansatt som først nektet oss adgang på det forhåndsbetalte klippekortet vårt. Etter litt diskusjon slapp vi inn, hvorpå denne damen tar fra oss klippekortet vårt og kaster det i bosset selv om det var flere klipp igjen! Henviste til at det var kommet en ny type kort og at det stod informasjon om dette på nettsidene deres. Vi fant ikke den informasjonen, men har jo uansett forhåndsbetalt for et kort med ubegrenset gyldighet. Hun kunne jo enkelt overført resten av klippene våre til den nye korttypen for eksempel.. Denne starten på besøket la en demper på hele opplevelsen.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Elitine77