Flott lekeland

Familiebesøk

Anmeldt 27. juli 2017
83Kariannes
Ålesund, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 2 062,24
Anmeldt 30. september 2018

Flott lekeland med god plass til store og små. vill fått høyere score hadde det vært bedre parkeringsmulighet og bedre støydemping. Godt med sitteplasser til voksne rundt lekeområdet og i kafeen. Hyggelig personal og ålreit mat

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Denne plassen kan anbefales. Her kan barn kose seg og voksne slappe av med en kaffe. Har man årskort er det ganske rimelig å være her ofte.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, toren15
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Litt dyrt for inngangspenger for to småtasser under 4 år. Koster 189kr fra 2-17 år. Heldigvis gratis for voksne og babyer under 1 år. Stedet har mye kjekke utfordringer for barn og gode sittemuligheter for voksne. Det tok noe tid og noen klager før de låste opp alle toalettene. Det var rent og pent overalt, men vi kom med en gang det åpnet. Kommer tilbake hit.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 83Kariannes
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Helt greit. Noe slitt og renholdet er sånn passe. Alle bord var skitten og toalettene var møkkete. Maten var helt Ok.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, anineo
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Vi har vært flere ganger på Leo's siden vi har små barn som elsker stedet. Forståelig nok! Fantastisk for barn i alle aldre, både kropp og sinn. For foreldrene også helt fint å kunne være med barna i jungelen av aktiviteter der. MEN: hver gang vi har skulle sitte oss ned for en matbit blir vi like skuffet HVER gang! Maten er simpelthen bare grusom:( lunken, slapp junkfood og lite attraktive alternativer. Og betjeningen bærer veldig preg av altfor ungt og umodent personale. Renholdet er på toppen rett og slett tragisk, toalettene uhygieniske og bordene i restauranten skitne. Veldig synd. Stedet kunne vært fantastisk for både små og store hadde de bare fokusert mer på god mat og mer voksen og rutinert betjening!

Dato for opplevelse: desember 2016
2  Takk, 702vibeken