“Dårlig service”

Vurdert som nr. 12 av 13 Bakeri i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. november 2018

Veldig slapp og likegyldig ansatt, står ikke i stil til det relativt høye prisnivået .
Kaffen blir laget og bare settes på disken. Ansatt gir ikke beskjed en gang om at den er klar, bare forsvinner på kjøkkenet der hun står og snakker med medarbeider.

Dårlig service kombinert med grei men dyr mat - frister ikke med flere besøk dessverre.

Dato for besøk: august 2018
Takk, GrandTour04140788669

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Jeg og min søster skulle ha oss en matbit tidlig en snøtung mandags morgen. Kom ca 15 min etter åpningstid. Den ansatte bak disken virket stresset og sur, noe vi fikk bekreftet da vi skulle bestille. Var faktisk så frekk og nebbete at min søster fremdeles kommenterer det når vi snakker sammen. Vel, ingenting å si på rundstykkene og kaffen, men skjerpings når det gjelder kundebehandling.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Laila T
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

På et bakeri forventes at det kan serveres smørbrød. Spurte etter rekesmørbrød men det var vanskelig. Dette på tross av at min kollega som kom litt før hadde fått dette. Svak og uinteressert servering, men når vi skulle ha litt mer så var det ny betjening og bedre service. Grei nok mat, men ikke noe spesielt.
Totalinntrykket var svakt, og regner ikke med å gå der flere ganger.

Dato for besøk: november 2017
Takk, RosslandR
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til å nyte en deilig lunch på Brunello i dag. Jeg bestilte focaccia-toast med salat og skulle til å betale. Plutselig får jeg beskjed om at de ikke hadde salat, men disken deres var full av friske oppkuttede grønnsaker. Da jeg spurte om de ikke hadde eller om de ikke kunne lage salat, fikk jeg et surt svar om at de hadde så mye å gjøre at de ikke kunne ta seg tid til dette. Lokalet var mindre enn halvfullt og tre ansatte på jobb. Det så heller ikke ut som om de hadde mye å gjøre, da to av de ansatte stod og pratet når jeg kom. Siden det ikke tar mange minutter å legge noen grønnsaker på tallerken og ha på dressing, synes jeg at det er veldig rart at de ikke kunne ta seg tid til dette. Jeg fikk ingen beklagelse fra hverken daglig leder eller de to andre som var på jobb. Det er ikke første gang jeg har fått dårlig service på Brunello. Smilet og høfligheten henger tydeligvis langt inne på denne plassen!

Dato for besøk: september 2017
Takk, tinat151
Anmeldt 21. mars 2017

Fin kafe å spise gode bakevarer på, og med veldig hyggelig betjening. Vi var der på en søndag, da var det litt kø, men det gikk fort unna allikevel. Verdt et stopp hvis bena er sliten og magen er sulten. Kan anbefales som vente på flybussen-kafe fordi den ligger rett ved holdeplassen.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Jannecke J

Reisende som så på Brunello, så også på

Har du vært i Brunello? Del dine erfaringer!