“Sluttet lag med gode kollegaer med god mat”
Anmeldelse av Kalfaret Brygghus

Kalfaret Brygghus
Vurdert som nr. 244 av 474 Restauranter i Bergen
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Fin ramme rundt vårt julebord med god mat, god service og svært hyggelige lokaler. Litt utenom bysentrum, men verdt et besøk.

Takk, SveinTheTraveller

Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet i forbindelse med et stort arrangement. Hyggelig og sjarmerende sted med sjel! Vennlig betjening. Aperitiffen var for varm, men forretten var fantastisk. Blåskjellsuppe som ble servert rykende varm. Kveiten til hovedrett hadde lite smak, men sjokoladekaken til dessert var god. Spennende sted.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Cims74
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Var på middag her med bedriften. Knall bra mat, service og drikke. Stillig lokale med mye historikk og klinodium fra tidligere eier. . Dette er et sted som kombinerer nystil med gammal historikk. Det er et sted som skriker stil. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: januar 2017
Takk, G4775JSjohnk
Anmeldt 25. november 2016

Var en gruppe på 30 stk som koste oss med årets julebord. Det var lagt opp med en sekvens der vi fikk teste ut flere typer øl, samtidig som en av de ansatte prediket om ølets historie. Dette var en innertier. Veldig interresant.Julebuffet var grei og stemningen steg etter hvert.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Otto L
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted.
Tre retters middag. Fisk, lam og knallgod dessert!
Veldig god mat. Lite minus at hovedretten ikke var skikkelig varm ved servering, men dette kan skyldes at vi var mange som skulle ha mat samtidig.

Hyggelig personale og god atmosfære i lokalet.

Kan anbefales!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, anitny

Reisende som så på Kalfaret Brygghus, så også på

Har du vært i Kalfaret Brygghus? Del dine erfaringer!