“Sluttet lag med gode kollegaer med god mat”
Anmeldelse av Kalfaret Brygghus - STENGT

Kalfaret Brygghus
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Fin ramme rundt vårt julebord med god mat, god service og svært hyggelige lokaler. Litt utenom bysentrum, men verdt et besøk.

Takk, SveinTheTraveller

Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Var på middag her med bedriften. Knall bra mat, service og drikke. Stillig lokale med mye historikk og klinodium fra tidligere eier. . Dette er et sted som kombinerer nystil med gammal historikk. Det er et sted som skriker stil. Anbefales på det sterkeste 😎🎉🎈🍾👍🇳🇴

Dato for besøk: januar 2017
Takk, G4775JSjohnk
Anmeldt 25. november 2016

Var en gruppe på 30 stk som koste oss med årets julebord. Det var lagt opp med en sekvens der vi fikk teste ut flere typer øl, samtidig som en av de ansatte prediket om ølets historie. Dette var en innertier. Veldig interresant.Julebuffet var grei og stemningen steg etter hvert.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Otto L
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Utrolig hyggelig sted.
Tre retters middag. Fisk, lam og knallgod dessert!
Veldig god mat. Lite minus at hovedretten ikke var skikkelig varm ved servering, men dette kan skyldes at vi var mange som skulle ha mat samtidig.

Hyggelig personale og god atmosfære i lokalet.

Kan anbefales!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, anitny
Anmeldt 15. september 2016 via mobile enheter

Vi var og besøkte brygg huset på en liten tur ut med arbeidskollegaer. Vi satt inne for oss selv i "museet" sammen med gamle biler og brygghus redskaper. Hyggelig kveld med en god middag, og forskjellige smaksprøver av øl. 👍

Dato for besøk: juni 2016
2  Takk, OddAmundR