GUIDED TOUR: Vandring til Stoltzekleiven

fra
kr 800,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stoltzekleiven på
fra kr 800,00
Anmeldt 3. oktober 2018

Dersom man bruker hjertemedisiner, blodfortynnende eller har ereksjonsvikt, så anbefaler jeg ikke denne turen. Det er så bratt, at man møter veggen og hiver etter pusten før man er kommet opptil trappetrinnene. Jeg lå strekk ut i 2 timer, var kvalm og lurte på om jeg hadde sprengt meg. Det gikk over. Men jeg ser altfor mange utrente med ponduser og en form som tilsier sofaen i stedet for å sprenge seg på denne måten. Dette er ikke sunt...

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Ole I
Anmeldt 8. august 2018

908 trappetrinn til toppen og en stigning på ca 300 m. Er man i normal form er det virkelig å anbefale å gå opp Stotzekleiven. Deretter gå på stiene til Fløyen og gå derfra og til byen. Dette ville gjøre godt for kropp og sinn

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Heftig å gå, men verdt det. Tungt om du ikke har litt styrke i beina og kondisjon. Flott utsikt...pass på så du ikke snubler på vei ned...

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 46ainah
Anmeldt 7. august 2018

utrolig god utsikt fin sti oppover bra for nesten alle å gå der. fint oppe på plassen. der er benk om du vil sitte.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, HelgeT6
Anmeldt 16. juli 2018

La inn Stoltzekleiven som en del av en joggetur der vi jogget fra hotellet og bort, fikk opp kleiven, jogget ned på andre siden til Fløyen og ned den veien. Det var en utrolig fin rundtur som anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tvt2018