Bowling med god mat.

Anmeldt 15. juni 2017
583linns
Bergen, Norge
Barneselskap

Vi var her med 2. trinn jenter (19 stk på 7 år), og de trivdes godt med bowling. Menyen som var... les mer

Anmeldt 28. september 2015
Bjarte M
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Vanlig bowlinghall med gode nok underholdningsmaskiner og bra med plasser, men veldig dyr rundepris. Servicen er bra.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 86jonasberg
KennethO547, Daglig leder på Bowling 1 Vestkanten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Hei.
Takk for tilbakemeldingen din. Vi gjør vårt ytterste hver dag for å ha gode fasiliteter og god service, og vi håper du hadde det kjekt hos oss.

Mvh Kenneth Olsen

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Vi var tre ungdommer som ønsket å gjøre noe gøy på en fredagskveld, og endte derfor opp her! Veldig fornøyd med konseptet med at de spiller fengende musikk samtidig som man kan nyte et glass vin eller en øl:-D veldig fint og stor lokale med plass til mange! Anbefales virkelig.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Susannetorseth
Kenneth O, Daglig leder på Bowling 1 Vestkanten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2017

Hei Susanne.
Så hyggelig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss! Vi håper dere kommer tilbake snart!

Vennlig hilsen
Kenneth Olsen

Anmeldt 11. september 2017

bra stedet på en regnværsdag, mottakelser ikke 100%, trenger litt mer fokus.
trenger også litt oppdatering

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, JustinG1097
Kenneth O, Daglig leder på Bowling 1 Vestkanten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2017

Hei Justin!
Vi takker for din tilbakemelding og lover å gjøre vårt ytterste for å yte den beste servicen hver eneste dag. Vi tar med oss ditt innspill videre i vårt daglige arbeid.

Ha en fin dag!

Mvh Kenneth Olsen

Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Det var veldig gøy. Knak en negl. Bra musikk. Koselig. God mat og drikke. Vi anbefaler å spille bowling har

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, martin s
Anmeldt 15. juni 2017 via mobile enheter

Dette er et populært bowlingsenter, så i helgene bør man booke i forkant om man ikke ønsker å vente lenge på ledig bane. Maten de serverer er god (hamburgere med tilbehør), og servicen er bra. Et hyggelig sted både for familie og vennegjengen.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 583linns