Flott tur!

Flott tur med svært hyggelig mannskap. Fantastisk å se Bergen og omegn fra oven. De 45 minuttene... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 21. juni 2020
mareno663
Loen, Norge
Fantastisk øyeblikk

Hadde aldri flydd med helikopter før nå, og det var helt magisk!! Anbefaler alle som reiser til... les mer

vetlee2018

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 24. juni 2018

Hadde aldri flydd med helikopter før nå, og det var helt magisk!!
Anbefaler alle som reiser til Bergen om å ta seg en tur med helikopter.

Dato for opplevelse: juni 2018
3  Takk, vetlee2018
yngvemb, Kundeansvarlig på Pegasus Helicopter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 24. juni 2018

Vi var en kompisgjeng som brukte Fonnafly til og fra Cornelius. En utrolig kul tur, og sikkert den raskeste måten å komme seg dit på. Piloten var dyktig og profesjonell.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, _havchr

Takk for en fin tilbakemelding :)

Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Vi fikk en utrulig flott tur på ca 40 min over Austevoll og tilbake til Bergen.Vi anbefaler alle på detsterkeste og bruke Fonnafly.Flinke og seriøse piloter.

Dato for opplevelse: januar 2018
3  Takk, johnbN546OI

Takk for flott tilbakemelding :)

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi tok en 15min tur over og rundt Bergen, var helt utrolig! Dyktig pilot, flott tur. Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: september 2017
2  Takk, Aileen S

Takk for tilbakemeldingen :)

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Vi tok en 45 min tur med Fonnafly/Yngve som en bursdags surprise. Dette var knallgøy, og burde absolutt oppleves! Piloten var dyktig, og vi følte oss til en hver tid trygge.
Kan også være greit å nevne at Yngve er samarbeidsvillig og jeg opplevde kommunikasjonen før selve flyvningen som bra.

Dato for opplevelse: september 2017
2  Takk, Victoria H