“Til tross for forkorte tilbudet en opplevelse i seg selv”
Anmeldelse av Roast Bergen

Roast Bergen
Vurdert som nr. 113 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Europeisk, Fransk, Pizza, Sjømat, Skandinavisk, Grill, Vinbar
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. september 2020

Jeg dro til restauranten "Roast" i 13. etasje (merk: et av de få hotellene der 13. etasje eksisterer ... smil) og tjenesten Lin-Marit var sjarmerende og høflig. Hun organiserte et bord for meg så raskt som mulig mens jeg hadde en aperitiff i Knuts bar.

Utsikten over byen er imponerende og atmosfæren i retro 70-tallsrestauranten inviterer deg til å somle. Dessverre var restauranten underbemannet for over 100 gjester, så Lin-Marit og Knut hadde veldig lite tid til å ta seg av gjestene, selv om de ga sitt fulle engasjement.

Den veganske maten som Sous Chef Eirin satte sammen for meg var ren harmoni. Da jeg ba om varmere krydder som Sorachi eller Chili, kom Eirin personlig til bordet mitt og spurte om min tilfredshet. Det viser personlig engasjement.
Når jeg besøker restauranten, kan jeg bare kritisere den varme hvitvinen, som Knut prøvde å fikse så raskt som mulig, ellers var det en fantastisk opplevelse.

Dato for besøk: september 2020
Takk, MarioTelebo

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Spiste burger og Roast board. Det var lite spennende smaker og seigt kjøtt. Servicen var midt på treet. Hadde ikke dratt tilbake eller anbefalt det til andre

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Cecilie M
Anmeldt 17. januar 2020

Med utsikt over byen kan man nyte god mat. Hyggelig betjening anbefalte ulike menyer med tilbehør. Vi tar gjerne en tur innom, ved en senere anledning.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 17. november 2019

Vi hadde bestilt et bord til 4 for å feire en 75-års dag. Alle 4 bestilte 3-retters meny - med gresskarsuppe, lammecarrè og pære m/div. til dessert. Vi bestilte også en flaske vin, og valgte en som kelneren anbefalte (ikke akkurat den billigste på vinkartet). Suppen var helt nydelig - kanskje den beste suppen jeg noen gang har spist! Lammecarrèen (med et smakfullt tilbehør) var perfekt stekt, og desserten smakte deilig. Ledsaget av en nydelig vin - og en hyggelig og oppmerksom kelner - hadde vi en flott middagsopplevelse på Roast. Lokalet hadde en fin belysning, pene møbler og herlig utsikt - i tillegg til en flott balkong utenfor for dem som ønsket å trekke litt frisk luft eller ta seg en røyk.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Simmen2013
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Vi var tre personer til middag på Roast, to bestilte en hovedrett med roast board og en bestille entrecôte. Fellesnevner var seigt kjøtt, og lite smak på tilbehør. Soppen var god og betjeningen hyggelig, men hovedinntrykk er at vi ikke kommer til å velge Roast igjen, det var det ikke verdt ift pris.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 721elisabethh

Reisende som så på Roast Bergen, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i Roast Bergen? Del dine erfaringer!