“Beste brunsjen i Bergen!”
Anmeldelse av Nobel Bopel

Nobel Bopel
Vurdert som nr. 182 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Skandinavisk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Nobel Bopel er Bergens beste kafé med byens beste brunsj. Det er to forskjellige å velge mellom, men begge kan gjøres til vegetar. Det eneste som er kjipt er at de kun er åpen tors - søndag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ggeneve1017

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

hyggelige folk, hyggelig mat, hyggelig sted og hyggelig pris. vi kommer igjen!:) helt strålende at lokalet har blitt større!!:)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trudels88
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Jeg og datter besøkte kafé på en søndag, rett etter kl 11. Det var kalt og vått ute. Vi hadde lyst å varme oss opp.. Dessverre har vi fått servert nesten kald kakao og espresso i 3x for stor kopp som førte at kaffe blitt kald med en gang.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Justyna J
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Hadde med familien på søndagsbesøk - og dette var et fantastisk sted. Nydelig mat, avslappet og deilig atmosfære. Service helt topp! Ta turen innom dersom du kan!

Dato for besøk: april 2017
Takk, josteing455
Anmeldt 10. mars 2016

Utrolig fint interiør, veldig hyggelig betjening og god mat! Luftige lokaler med rolig musikk og brettspill tilgjengelig. Deilig brunsjsted.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Inger Mirjam M

Reisende som så på Nobel Bopel, så også på

Har du vært i Nobel Bopel? Del dine erfaringer!