“Hold deg unna!”

Kjøkken: Pizza, Internasjonalt, Bar, Pub, Gastropub
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg spiser mye pizza, og dette er så langt fra italiensk pizza som du kan komme. Tørr bunn, dårlig ost og en haug med salat (!) som ikke hører hjemme på en pizza. Veldig skuffende.

Takk, olebakk

Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er definitivt favoritt baren i hele Bergen! Har mange gode minner herfra og gleder meg til det som kommer. De ansatte er fabelaktige, god musikk og en utrolig deilig atomsfære som gjør at en virkelig kan slappe av her. Pizzaen de serverer er også en av byens aller beste. Spesiell shout-out til barsjefen Wayne <3

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Tim H
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Koselig sted med en varm atmosfære og en veldig god italiensk pizza. Perfekt om du er ute etter en god pizza og en par pils.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 35kennets
Anmeldt 6. juni 2019 via mobile enheter

Etter anbefalinger fra flere, var det på tide å besøke dette stedet. Et enkelt lokale med litt retrostil bl.a. med "tivolilamper" og lamper du kan finne i stuer fra 80-tallet. Dette gjør lokalet til et trivelig sted. Få kunder da jeg kom innen, men det kom raskt flere, så stedet er nok populært. Hyggelige ansatte. Pizzaen Ferdinand kom raskt på bordet og smakte fortreffelig, og anbefales sterkt. Den forsvarer absolutt prisen som ikke var veldig høy. Stedet frister til flere besøk for å smake på andre pizzaer.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, niljost
Anmeldt 4. juni 2019

Altså! Vi dro hit en vennegjeng rundt kl01 en lørdagskveld for drikke, hygge og prat. Etterhvert mens vi satt der og koste oss, begynte vi å snakke om hvor vi skulle skaffe oss nattmat etterpå. Men en i vennegjengen kjente dette stedet og sa "Nei, jeg har bestilt mat. Det kommer her." Jammen fikk vi nydelig pizza midt på natta der og! Synes denne komboen av alkoholservering og matservering midt på natta var fantastisk.

Dato for besøk: april 2019
Takk, mayvelin86

Reisende som så på Ferdinand på Engen, så også på

Har du vært i Ferdinand på Engen? Del dine erfaringer!