Åpen i dag: 10:00 - 12:00, 12:30 - 14:30, 15:00 - 17:00, 17:15 - 18:15, 18:30 - 20:30, 21:00 - 23:00
Bestill på forhånd
Turer fra Bergen Segway pleier å bli utsolgt – reisende anbefaler å bestille på forhånd!

Ulike måter å oppleve Bergen Segway på
Segway-nattur i Bergen
14 anmeldelser
Anmeldt 26. mai 2017

Vi køyrte ut i Sandviken og opp til Fjellveien, fekk etterkvart veldig god utsikt øve Bergen by. Etterpå køyrte vi nedom Bryggen for å reklamere litt før alle som satt og nytte sola der ;)

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Nettanetta
Anmeldt 21. mai 2017

Var 15 venner på rebusløp her lørdag 20. mai -vi var i aldersgruppe 25-60, og alle hadde det fantastisk gøy.

Fikk god opplæring før turen startet, og satte så ut på en ca 2 timers løype rundt omkring nesten hele Bergen.

Kan virkelig anbefales!!!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, KarlRol
Anmeldt 31. august 2016

God guide og artig tur rudt i Bergens torg og smau. Vi fikk faktisk lengre tur enn vi hadde betalt for rett og slett fordi guiden synes dette var like morsomt som oss :-)
Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, eivindsvellingen
Anmeldt 20. august 2016

Kjempegøy og turen gikk til mange steder som eg ellers ikkje har vært på i Bergen!! Sterk anbefaling!
Ta med venner eller familie og opplev dette!

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, MonsOveH
Anmeldt 2. juli 2016

Flinke instruktører som enkelt og rolig forklarte en hel gjeng kollegaer på blåtur hvordan vi skulle kjøre segway. Opplegget med bilderebus var veldig kjekt! En fantastisk opplevelse. Gøy gøy gøy!

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, ElisabethF751