Åpen i dag: 10:00 - 12:00, 12:30 - 14:30, 15:00 - 17:00, 17:15 - 18:15, 18:30 - 20:30, 21:00 - 23:00
Bestill på forhånd
Turer fra Bergen Segway pleier å bli utsolgt – reisende anbefaler å bestille på forhånd!

Ulike måter å oppleve Bergen Segway på
Segway-nattur i Bergen
12 anmeldelser
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Noe av det artigste du kan gjøre for å se Bergen. Stephan guidet oss rundt i regnet. Våre bekymringer for været var overdrevet. Dette var en fin aktivitet, selv om det regnet.

Å se byen på ståhjuling gav mersmak. Dette gjør vi gjerne igjen!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, helt1
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde en ettermiddags aktivitet sammen med kollegaer, kjempegøy!
Fin runde langs Bryggen og opp Fløyen med fantastisk utsikt. Enkelt og morsomt, for alle aldre.
God opplæring i forkant og hyggelige ansatte som tok godt vare på oss og forklarte underveis.
Frister til gjentagelse.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, TravelNorway
Anmeldt 11. august 2017

Vi var en gruppe som valgte å leie Segway i Bergen.
Faktisk arrangerte utleier rebusløp på Nordnes for oss.
Fantastisk morsomt!
Veldig gøy var det og en "nær" måte å se byen på.
Kanskje ikke for absolutt alle (krever bittelitt teknikk) men MYE enklere enn man skulle tro. Vi prøver gjerne igjen.
Takk for oss:-)

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Kjetil H
Anmeldt 26. mai 2017

Vi køyrte ut i Sandviken og opp til Fjellveien, fekk etterkvart veldig god utsikt øve Bergen by. Etterpå køyrte vi nedom Bryggen for å reklamere litt før alle som satt og nytte sola der ;)

Dato for opplevelse: mai 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Nettanetta
Anmeldt 21. mai 2017

Var 15 venner på rebusløp her lørdag 20. mai -vi var i aldersgruppe 25-60, og alle hadde det fantastisk gøy.

Fikk god opplæring før turen startet, og satte så ut på en ca 2 timers løype rundt omkring nesten hele Bergen.

Kan virkelig anbefales!!!

Dato for opplevelse: mai 2017