Åpen i dag: 10:00 - 12:00, 12:30 - 14:30, 15:00 - 17:00, 17:15 - 18:15, 18:30 - 20:30, 21:00 - 23:00
Bestill på forhånd
Turer fra Bergen Segway pleier å bli utsolgt – reisende anbefaler å bestille på forhånd!

Ulike måter å oppleve Bergen Segway på
Segway-nattur i Bergen
12 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi deltok på kveldstur kl. 21 - 23 opp til Fløyen. Der var det en liten pause til fotografering. Fortsatte i området rundt Fløyen og ned igjen gjennom sentrum. Det ble gitt god instruksjon på forhånd og vi fikk øve før turen slik at vi behersket Segwayen godt. Flink og hyggelig guide. Turen kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hilde J
Anmeldt 23. juni 2018

Opplevelsen av å kjøre segway er fantastisk, presis,overraskende lett og behagelig fremkomstmiddel .
Passer perfekt som del av event eller som en egen opplevelse isolert .
Er du en gruppe tar det alt for lang tid fra 1mann til siste mann ca 1 time. Det er for lenge .
Her er det potensiale for å gjøre det mer effektivt , derfor scorer denne opplevelsen 3 av 5.

Dato for opplevelse: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, EiniComeini
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Noe av det artigste du kan gjøre for å se Bergen. Stephan guidet oss rundt i regnet. Våre bekymringer for været var overdrevet. Dette var en fin aktivitet, selv om det regnet.

Å se byen på ståhjuling gav mersmak. Dette gjør vi gjerne igjen!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, helt1
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Vi hadde en ettermiddags aktivitet sammen med kollegaer, kjempegøy!
Fin runde langs Bryggen og opp Fløyen med fantastisk utsikt. Enkelt og morsomt, for alle aldre.
God opplæring i forkant og hyggelige ansatte som tok godt vare på oss og forklarte underveis.
Frister til gjentagelse.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, TravelNorway
Anmeldt 11. august 2017

Vi var en gruppe som valgte å leie Segway i Bergen.
Faktisk arrangerte utleier rebusløp på Nordnes for oss.
Fantastisk morsomt!
Veldig gøy var det og en "nær" måte å se byen på.
Kanskje ikke for absolutt alle (krever bittelitt teknikk) men MYE enklere enn man skulle tro. Vi prøver gjerne igjen.
Takk for oss:-)

Dato for opplevelse: oktober 2016