Åpen i dag: 10:00 - 12:00, 12:30 - 14:30, 15:00 - 17:00, 17:15 - 18:15, 18:30 - 20:30, 21:00 - 23:00

Ulike måter å oppleve Bergen Segway på
Segway-nattur i Bergen
23 anmeldelser
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en strålende opplevelse. Genial måte å oppnå litt oversikt over byen i starten av oppholdet. Knall kjekkt for voksne og barn. Anbefales på det sterkeste!!

Takk, Oddbjørn E
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse. Anbefales! Du trenger ikke og ha kjørt Segway før. Opplæring blir gitt. Dette er en guidet tur i Bergen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Z4877KCchristianh
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Segway-nattur i Bergen

Fløyen va nokk d beste med alt. Men savner d lille extra som for exempel fører kort eller nokka minne etter turen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kjell N
Anmeldt 28. juni 2020

Herlig måte å se vår vakre by på - kommer inn i smitt og smau og får sett mye på de to timene turen varte. Gøy som bare en Segway tur - men også morsomt med lit historiepåfyll underveis. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, monalucilletellnesh
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Dette var en flott aktivitet for vår familie med to barn på 13 og 15.
Fin by å se, og kjempeartig å kjøre segway - selv om datter(15) også syntes det var litt flaut... :-)

Takk, 756geirs