Åpen i dag: 10:00 - 12:00, 12:30 - 14:30, 15:00 - 17:00, 17:30 - 19:30, 20:00 - 22:30
Beste utsikt over Bergen – segway-dagstur

Ulike måter å oppleve Bergen Segway på
Segway-nattur i Bergen
26 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe kollegaer fra Bergen på "blåtur" som var så heldig at vi hadde en tur med Bergen Segway. Vi hadde bestilt pakken "Segway-rebus". Vi ble møtt av en svært kunnskapsrik guide som ga oss god opplæring på segway før vi startet rebusen. Vi følte oss godt ivaretatt underveis, fikk sett flotte deler av byen vår, og vi lærte mye nytt om byen selv om vi alle bor her Anbefales på det sterkeste, både for turister, men også for bergensere

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, norwegian_a
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig artig og bra tur med en veldig hyggelig guide. Anbefales. Vi kommer tilbake og tar en tur neste gang vi er i Bergen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Tarnkak_no
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Profesjonelt og trygt gjennomført. Interessant runde i Bergen hvor du ser steder du ikke kommer med buss, eller kanskje ikke tenker på egen hånd. Dro med førstegangskjørere og det var null problem. Enkel og god opplæring ble gitt. Alle hadde en super tur. Anbefales. Takk Regina

Takk, 599erikh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk måte å få se Bergen by på. Veldig gøy å kjøre rundt på Segway både for liten (fra 12 år) og stor. Fikk en guidet tur rundt i hele byen. Flott utsikt fra utsiktsposten.

Takk, Savvttraveller321
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt måte å se Bergens attraksjoner på. Kunnskapsrik, fleksibel og oppmerksom guide som hensyntok både store og små i følget.

Takk, thomaswT1754GU