“Beste bakst ever! ”
Anmeldelse av Bakstehuset på Ask

Bakstehuset på Ask
Vurdert som nr. 9 av 10 Bakeri i Bergen
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Bakstehuset lager bakverk av en kvalitet som er uten sidestykke, har aldri smakt bedre. Et herlig sted å komme til, betjeningen er så imøtekommende og vennlige. Bakstehuset er simpelthen makeløst. For deg ned lang reiseveg; ta det som en søndagstur(søndagsåpent siste søndag hver måned).

Dato for besøk: april 2017
Takk, Grethe B

Anmeldt 26. mars 2017

Første gangen på bakstehuset og kommer helt sikkert tilbake! Koselig og romantisk sted og deilig søt bakst sammen med god kaffi ! Kjøpte to brød som ble smakt på med en gang vi kom hjem og de var like deilige som vi håpte!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Veronica H
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Nydelige baker varer av høyeste kvalitet. Koselige lokaler, men ikke så god plass. Kommer gjerne igjen. Anbefaler !!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, EliEko
Anmeldt 19. januar 2017

Vi, en familie på fire, var på søndagstur. Kjørte i en time ut til Bakstehuset på Ask. Den time var vel verdt å kjøre for å komme dit. Å få oppleve den deilige landlige idyll, den nydelige atmosfæren, roen og ikke minst det deiligste bakverk du kan tenke deg. Det dufter så godt, smaker så godt i disse vakre omgivelsene. Vi spiste bl.a pizzaboller(de anbefaler jeg). Anbefaler stedet på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Anne H
Anmeldt 23. juni 2016

Fantastiske bakervarer fra vedfyrt bakerovn. Nyt en rykende varm skillingsbolle med en god kopp kaffe fra Bergen Kaffebrenneri. Husk å ta med brød hjem.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, BentH179

Reisende som så på Bakstehuset på Ask, så også på

Har du vært i Bakstehuset på Ask? Del dine erfaringer!