“Fantastisk opplevelse”
Anmeldelse av Bakstehuset på Ask

Bakstehuset på Ask
Vurdert som nr. 8 av 9 Bakeri i Bergen
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Her snakker vi om bakeri.
Knallgode brød, boller, kaffe og is.
Nam nam
Det må nevnes at Bakstehuset også har ein brødbil på Kleppestø kai som også selger de fantastiske produktene.
Bakeriet er en opplevelse i seg selv. Både innside og utside. Vi kjem garantert tilbake.

Takk, T0rst1

Anmeldt 31. oktober 2017

En virkelig perle av en plass. Dedikerte, engasjerte folk som lager de BESTE bakevarer!! Langt ute på landet, men det er helt klart verd turen. Innimellom selger de fra egen salgsvogn i Kleppestø.

Takk, at_Bergen_Norway
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Bakstehuset lager bakverk av en kvalitet som er uten sidestykke, har aldri smakt bedre. Et herlig sted å komme til, betjeningen er så imøtekommende og vennlige. Bakstehuset er simpelthen makeløst. For deg ned lang reiseveg; ta det som en søndagstur(søndagsåpent siste søndag hver måned).

Takk, Grethe B
Anmeldt 26. mars 2017

Første gangen på bakstehuset og kommer helt sikkert tilbake! Koselig og romantisk sted og deilig søt bakst sammen med god kaffi ! Kjøpte to brød som ble smakt på med en gang vi kom hjem og de var like deilige som vi håpte!

Takk, Veronica H
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Nydelige baker varer av høyeste kvalitet. Koselige lokaler, men ikke så god plass. Kommer gjerne igjen. Anbefaler !!

Takk, EliEko

Reisende som så på Bakstehuset på Ask, så også på

Har du vært i Bakstehuset på Ask? Del dine erfaringer!