“En fornøyelse ”

Fjellskål Sjømatrestaurant
Vurdert som nr. 29 av 437 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: konseptet vårt er, sjømat butikk og restaurant, med levende sjømat i akvariene, stort utvalg av fersk fisk, skalldyr, røyket fisk og forskjellige typer kaviar i diskene, i motsatt ende av butikken, finner du restauranten vår, der vi tilbreder nylagede fisk og skalldyrmåltider, fra vårt store sjømatutvalg, vi har menyer på flere forskjellige språk også. Det er også mulig at vår servitør viser deg rundt disken der du kan få velge fra vårt rikholdige sortiment, å få det tilberedt etter ditt ønske.
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og god service. Fin beliggenhet. Kan varmt anbefales. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Bergen.

Takk, perbjarnev
fjellskaal, Eier på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere var så fornøyd med besøket hos oss på Fjellskål. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning! =)

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Stor Skaldyrsuppe med Kongekrabbe og håndpillede reker.
Suppen så kjedelig ut, null pynt, helt flat og kjedelig.

Hvis de rekene var håndpillede så synes jeg synd på den som renset dem for hånd, de var på størrelse med First Price reker man kjøper på butikken, bitte små.
Men suppen var veldig god ellers. Forventer det som manglet for 320kr suppen hadde fått 5 poeng hvis det jeg savnet var på plass

1  Takk, 311gjermundb
fjellskaal, Marketing på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei Gjermund, vi har åpenbart ikke levert den standaren vi står for. Etter nyåpningen holder vi fremdeles på med forbedringer av menyen. Vi setter stor pris på din konstruktive tilbakemelding, noe som er utrolig viktig for oss, for å kunne utvikle og forbedres! Vi skal selvfølgelig følge opp dine anmerkninger med kjøkkensjef for å forhindre at dette skjer igjen. Vi håper at vi får muligheten for å ønske deg/dere velkommen tilbake for å rette opp igjen inntrykket! Med ventelig hilsen Fjellskål

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, et av Bergens fineste vil jeg påstå! Satt i uteserveringen. Varmt og deilig. Nydelig mat

Takk, solfridholma

Hei Solfrid, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere var så fornøyd med både mat og beliggenhet. Velkommen tilbake ved neste anledning. Med vennlig hilsen, Fjellskål!

Anmeldt 15. mars 2020

Var mye ombygging i lokalet. Damen bak disken snakket norsk. Maten smakte. Men det kostet. Ombyggingen var ved siden av Fjellskaal. Det blir sikkert finere når det er ferdig.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, helt1
fjellskaal, Eier på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Kjære Gjest, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med middagen din her. Takk for at du kom, og at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Nå har vi åpnet igjen etter renoveringen vi nylig hatt. Ny flott uteservering med skyvevinduer og panoramautsikt! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen gjengen på Fjellskål.

Anmeldt 18. februar 2020

Utrolig god sjømat. Både krabbeklørene og rekene var ferske og gode. Kamskjellene var perfekt. Anbefales. En skikkelig god matopplevelse.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 95trinem
fjellskaal, Marketing på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Tusen takk Trine for en flott anmeldelse! Vi er glad for å lese at kvelden stod til forventningene deres. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning. Med vennlig hilsen, Fjellskål

Reisende som så på Fjellskål Sjømatrestaurant, så også på

Har du vært i Fjellskål Sjømatrestaurant? Del dine erfaringer!