“Bra for de som er glad i sjømat”

Fjellskål Sjømatrestaurant
Vurdert som nr. 34 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: konseptet vårt er, sjømat butikk og restaurant, med levende sjømat i akvariene, stort utvalg av fersk fisk, skalldyr, røyket fisk og forskjellige typer kaviar i diskene, i motsatt ende av butikken, finner du restauranten vår, der vi tilbreder nylagede fisk og skalldyrmåltider, fra vårt store sjømatutvalg, vi har menyer på flere forskjellige språk også. Det er også mulig at vår servitør viser deg rundt disken der du kan få velge fra vårt rikholdige sortiment, å få det tilberedt etter ditt ønske.
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Forholdsvis dyrt, bra service og mat, men bråkete inne (i "Styrhuset"). Vi fikk et bord som var klemt inn mot glassrute så man satt "kant i kant" med nabobordet på uteserveringen. Veldig stor helning i gulvet, så vi satt veldig skeivt
Anbefaler å gå for et bord på "styrbord" eller "babord" avdelingen hvis du skal booke bord, der er det rett gulv, noe mindre bråkete og finere utsikt.
Lurt å bestille bord på forhånd.

Takk, KerenSoloTravels

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Blåskjell og kamskjell slik de skal være, delikat presentert og sjøsalt på smak. Blåskjellene med en anelse chilli i fløtesausen og kamskjellene smørdampede. Vi hadde hjørnebordet helt ytterst mot Vågen. Perfekt for en forretningslunsj.

Takk, jantesays
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

En helt utrolig og fortreffelig matopplevelse. Restaurantens meny passer for sjømat-elskere og for de generelt matglade menneskene der ute. Til tross for at maten er i en høyere prisklasse, er den totalt verdt det. Besøket blir en kulturell opplevelse hvor man virkelig får smakt på sjømatens beste sider.

Takk, mieeflateby
Anmeldt 24. juni 2021

Fra atmosfære til service og mat så er dette på topp! En virkelig god opplevelse! Kan anbefales på det sterkeste.
Et av de beste sjømatopplevelsene jeg har hatt i bergen, og har gått tilbake flere ganger!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, stineo2014
Fjellskål Seafood Restaurant, Marketing på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2022

Hei Stine,

Tusen takk for en meget hyggelig tilbakemelding. Vårt viktigste mål er å glede gjestene våre, og aller helst overgå deres forventninger. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vi blir ekstra glade, når vi får slike flotte tilbakemeldinger, og det er kjekt å lese at du kommer tilbake til oss!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.
Med vennlig hilsen, Fjellskål Sjømatrestaurant

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

God mat! Dog liten porsjon når det betegnes som mye mat: det var det ikke! Variert tilmøtekommenhet- hvor kun en av personalet virket tilfreds. Tror vi velger et annet sted neste gang .

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Roam382783

Hei! Tusen takk for anmeldelsen din, vi er veldig glad for at du likte maten vår. Hvilken rett bestilte du? Grunnen til at vi spør er at vi får ofte høre at vi har rause porsjoner. Vi har også mye småretter og deleretter på menyen. Vedrørende personalet, så er det veldig beklagelig at du sitter igjen med dette inntrykk, noe vi tar til etterrettning.

Til tross et dårlig førsteinntrykk håper vi likevel at vi får anledning til å ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.
Hilsen, Fjellskål Sjømatrestaurant

Reisende som så på Fjellskål Sjømatrestaurant, så også på

Har du vært i Fjellskål Sjømatrestaurant? Del dine erfaringer!