“Dårlig service”

Fjellskål Sjømatrestaurant
Vurdert som nr. 35 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: konseptet vårt er, sjømat butikk og restaurant, med levende sjømat i akvariene, stort utvalg av fersk fisk, skalldyr, røyket fisk og forskjellige typer kaviar i diskene, i motsatt ende av butikken, finner du restauranten vår, der vi tilbreder nylagede fisk og skalldyrmåltider, fra vårt store sjømatutvalg, vi har menyer på flere forskjellige språk også. Det er også mulig at vår servitør viser deg rundt disken der du kan få velge fra vårt rikholdige sortiment, å få det tilberedt etter ditt ønske.
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Overpriset, begredelig service (med unntak av én svært hyggelig ung kvinnelig kelner) og ok mat. Ikke verdt pengene. En moderat lunsj kostet 1700,- NOK. Styr unna.

Takk, christiane362

Anmeldt 23. juli 2021

Vi var forventningsfulle og gledet oss til å besøke restauranten. Og for en opplevelse. De ansatte fortjener ros og heder. De tar en imot så en får en god følelse før man starter måltidet.
Forretten med dampede blåskjell var veldig god. Men røyke og gravlaksen med sennepssaus og rømmesaus var rett og slett magisk og verdt et besøk alene.
Om en skal være uhyre kritisk så savnet jeg knekke eller flattbrød til. Eller en ristet loffeskive.

Hovedretten med en luksus sjøplate med reker, krabbe, østers,kreps, blåskjell,hummer ,skjell og kongekrabbe lyste opp en solrik kveld og tok oss langt ut i havgapet. Igjen om man skal være uhyre kritisk så er hummeren litt for liten til å gratineres, men pytt pytt.
En fantastisk kveld som vi ikke glemmer.

2  Takk, perjohnnyu
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god opplevelse med en veldig imøtekommende betjening, rask levering av en utsøkt forrett, samt en hovedrett som går inn blant de bedre.

Dato for besøk: april 2021
Takk, tronderik67
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fortreffelig mat og en kjempeopplevelse med den anbefalte hvitvinen. Byens beste utsikt, men en hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Venture13542636877
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Forholdsvis dyrt, bra service og mat, men bråkete inne (i "Styrhuset"). Vi fikk et bord som var klemt inn mot glassrute så man satt "kant i kant" med nabobordet på uteserveringen. Veldig stor helning i gulvet, så vi satt veldig skeivt
Anbefaler å gå for et bord på "styrbord" eller "babord" avdelingen hvis du skal booke bord, der er det rett gulv, noe mindre bråkete og finere utsikt.
Lurt å bestille bord på forhånd.

Takk, KerenSoloTravels

Reisende som så på Fjellskål Sjømatrestaurant, så også på

Har du vært i Fjellskål Sjømatrestaurant? Del dine erfaringer!