“Verdt kvar en krone 👍”

Fjellskål Sjømatrestaurant
Vurdert som nr. 31 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: konseptet vårt er, sjømat butikk og restaurant, med levende sjømat i akvariene, stort utvalg av fersk fisk, skalldyr, røyket fisk og forskjellige typer kaviar i diskene, i motsatt ende av butikken, finner du restauranten vår, der vi tilbreder nylagede fisk og skalldyrmåltider, fra vårt store sjømatutvalg, vi har menyer på flere forskjellige språk også. Det er også mulig at vår servitør viser deg rundt disken der du kan få velge fra vårt rikholdige sortiment, å få det tilberedt etter ditt ønske.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sjømat og god vinanbefaling av en oppmerksom kelner gjorde dette til en veldig god matopplevelse

Kan virkelig anbefale skalldyr symfoni tallerken til kr 689,-

Takk, randysofiaj

Anmeldt 30. juli 2021

For en opplevelse! Booket bord på forhånd, kom 25 minutter før oppsatt tid, de gjorde klart bordet til oss med en gang, og vi ble vist til bord og menyer av en hyggelig servitør. Drikke og mat ble bestilt, Laks til fruen, og skalldyrtallerken til meg selv. Maten kom på bordet, helt nydelig opplagt, alle smaker var fantastiske og jeg har aldri kost meg så mye på en restaurant før! Kjempe god service og mat! Anbefales 10/10

Takk, sondrebjerke99
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk bordet vårt nesten en time forsinket. Ble plassert i loungeområdet og ignorert i nesten en halvtime før en servitør endelig kom og lurte på om vi skulle ha noe drikke.

Forrettene var variable. Føret blekksprut som ble servert med mer potet enn blekksprut, kamskjell som var nærmere hockeypucker i konsistens enn kamskjell og slett ikke noe å være begeistret for.

Til hovedrett Spiste vi blant annet piggvar som presterte å være både overkokt i en del og for lite behandlet i en annen del, med deler av skinn og bein ennå på fisken.

Fish & chips ble servert med en side deigete og en side nesten perfekt. Fisken var god, men burde vært bedre tilberedt.

Skalldyrtallerken var helt ok. Ikke noen ting som skilte seg ut som spektakulært, men helt grei.

Beste tilberedte rett for kvelden var breiflabben, men til gjengjeld var sausen en skivebom.

Servicen var nærmest fraværende gjennom kvelden. Hyggelig nok betjening, men fulgte ikke med og var periodevis fullstendig forduftet.

Prisen for herligheten var alt for dyr for kvaliteten man fikk. Har vært her en gang tidligere med kollegaer og blir nok ikke å dra hit igjen.

Vær lur og bruk penger et annet sted da Bergen har mange steder med langt mer kvalitet til den prisene.

1  Takk, h0j3
Anmeldt 29. juli 2021

Ligger man på brygga eller bryggen som vel bergenserne sier så må jo stedet ha en maritim stil og det har dette absolutt. En rikholdig meny rimeligvis preget av fisk og sjømat. Prisnivået passet nok ikke trange feriebudsjetter og en sitter tilbake med et spørsmål om stedet er en tanke overpriset.

Maten var det utvilsomt bra klasse over mens servicen ikke var mer enn det en skal forvente på et dyrt sted. Stedet er heller ikke rette plassen hvis en er ute etter å senke tempoet et hakk for her gikk det unna.

Takk, RunarF7
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kom for lunsj en travel dag i juli. Hadde ikke bestilt bord, men fikk likevel et trivelig bord for to.
Var ikke så veldig sultne så bestilte Cæsarsalat og rekesmørbrød med posjert egg fra lunsjmenyen.
Mat og drikke kom relativt raskt og smakte fortreffelig.
Har spist mye Cæsarsalat i mitt liv men jeg drømmer fremdeles om denne
Rikholdig meny og et vinkart jeg aldri har sett maken til.

Takk, MaggieIB
Fjellskål Seafood Restaurant, Markedsføring på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2021

Hei Maggie, Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne meget hyggelige og beskrivende tilbakemeldingen. Det er ekstra gledelig at du fremhever vår nøye utvalgte vinmeny, og ikke minst at du trekker frem vår Cæsarsalat, som en rett du fremdeles drømmer om! Oi oi oi, tusen takk! <3

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen,

Fjellskål Sjømatrestaurant

Reisende som så på Fjellskål Sjømatrestaurant, så også på

Har du vært i Fjellskål Sjømatrestaurant? Del dine erfaringer!