“ENKELT OG GODT”

Fjellskål Sjømatrestaurant
Vurdert som nr. 34 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: konseptet vårt er, sjømat butikk og restaurant, med levende sjømat i akvariene, stort utvalg av fersk fisk, skalldyr, røyket fisk og forskjellige typer kaviar i diskene, i motsatt ende av butikken, finner du restauranten vår, der vi tilbreder nylagede fisk og skalldyrmåltider, fra vårt store sjømatutvalg, vi har menyer på flere forskjellige språk også. Det er også mulig at vår servitør viser deg rundt disken der du kan få velge fra vårt rikholdige sortiment, å få det tilberedt etter ditt ønske.
Anmeldt 10. september 2021

Vi inntok en lunsj på denne restauranten på Fisketorget. Navnet er kanskje noe misvisende for det ingenting her man forbinder med fjellet. Det er sjøen og sjømat som står i sentrum.

Servicen var rask, vennlig og hyggelig. Maten var enkel, men velsmakende. En helt grei lunsj, omtrent som forventet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, GourmetPAF
Fjellskål Seafood Restaurant, Markedsføring på Fjellskål Sjømatrestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei,

Takk for din tilbakemelding,
det gleder oss å høre at dere var så fornøyd med servering og at maten falt i smak.

Fjellskål er et familienavn. I Fjellskålfamilien har vi drevet med fisk i over 100 år og vi har vært å finne på Fisketorget siden 1976. I dag er vi hele 2 generasjoner i arbeid på Fisketorget. Restauranten er altså oppkalt etter familien Fjellskål!

Vi håper å kunne få ønske velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen,
Fjellskål Sjømatrestaurant

1923 av 1 139 anmeldelser

Anmeldt 12. august 2021

Fryktelig hektisk og støyende, personale hadde for mye å gjøre og bestillinger ble glemt, forbyttet og det gikk lang tid før vi i det hele tatt fikk bestilt når vi ankom. Maten var helt grei men ikke mer, og sto i vertfall ikke i stil med prisen. Styrer unna denne neste gang. God fiksesuppe, og personalet prøvde så godt de kunne.

Takk, E4269GSmonicar
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sjømat. Vi spiste blåskjell som var helg perfekte. Godt brød og veldig stor vinliste. Veldig hyggelig personal.

Takk, 706sirik
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sjømat og god vinanbefaling av en oppmerksom kelner gjorde dette til en veldig god matopplevelse

Kan virkelig anbefale skalldyr symfoni tallerken til kr 689,-

Takk, randysofiaj
Anmeldt 30. juli 2021

For en opplevelse! Booket bord på forhånd, kom 25 minutter før oppsatt tid, de gjorde klart bordet til oss med en gang, og vi ble vist til bord og menyer av en hyggelig servitør. Drikke og mat ble bestilt, Laks til fruen, og skalldyrtallerken til meg selv. Maten kom på bordet, helt nydelig opplagt, alle smaker var fantastiske og jeg har aldri kost meg så mye på en restaurant før! Kjempe god service og mat! Anbefales 10/10

Takk, sondrebjerke99

Reisende som så på Fjellskål Sjømatrestaurant, så også på

Har du vært i Fjellskål Sjømatrestaurant? Del dine erfaringer!