“Sto ikke til forventningene”

Kitchen & Table Bergen Airport
Vurdert som nr. 163 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Amerikansk, Skandinavisk
Anmeldt 20. november 2018

Baren, tok lang tid før man fikk servering, servitør fantes ikke oppvakt, fikk øl rett fra boks med glass på siden, husket ingen bestillinger. Bord for tre på restaurant, lite utvalg av både mat og drikke, stive priser, glemte drikke etter bestilling, biffen var tørr, lite smak, treg servering. En bestilte hamburger, ikke fornøyd. Så nabobord reiste seg opp og gikk før maten kom i rent sinne. Desserten, sjokoladekake, ikke å anbefale.
Eneste oppløfte var utsikten til flyplassen og ei solstråle som forsøkte å redde inne noe av situasjonen fra California, kred til henne som sto i alle klagene hun fikk påført den kvelden.

Takk, Camilla T

Anmeldt 8. juli 2018

Jeg ble anbefalt en hamburger til ca 250,- jaja det var ikke en MacDonald, men en NY burger. Burgeren var meget bra, men når en betaler 250,- for en burger så kan en også komme med skikkelig kritikk på odt og vondt. Burgeren var hjemmelaget med grovkvernet kjøtt, god friske salat og hjemmelaget chips. mm. Smaken var bra men kjøttet var litt tamt på smak, samt at smaken dressingen ble litt for markant. Skulle ønske litt kraftigere smak av kjøttet. Chipsen var hjemmelaget og meget bra, endå bedra hadde det blitt om de hadde laget det av båter av mandelpotet. For å si det enkelt så har jeg ingen problemer med å anbefalle retten, og jeg vil nok bestille den neste gang også muligens. Jeg savner også flere fiske retter ( som på alle andre plasser) Menyen kunne være litt mindre fancy og lettere å forstå.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Frode L
Rasmus K, Manager på Kitchen & Table Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Hei och tack før tillbaka meldningen. Vi ska definitivt ta detta med oss vidare. Alltid bra med lite kritik. hoppas vi kan se dig igen hær hos oss om inte så lång tid.

mvh Rasmus Karlsson
Reataurant Manager

Anmeldt 15. mai 2017

God mat og hyggelig betjening, bra utsikt og god mat i hyggelig selskap, her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Geir N
Tobias B, F&B Manager på Kitchen & Table Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2017

Hej!
Vi blir otroligt glada nær vi får høra om exakt sånna hær upplevelser.
Hoppas vi ser dig snart igen.

Anmeldt 28. mars 2017 via mobile enheter

Har været på denne restauranten flere ganger før i forbindelse med reise. Har alltid snakket om hvor god maten har været her, men vi veit ikkje hva som har skjedd her, men det er ikkje samme goden maten her lenger. Beklager!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, th0rearild_
Tobias B, F&B Manager på Kitchen & Table Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2017

Hej!

Det var tråkigt att høra. Vi byter meny ca varannan månad och førsøker variera rætterna så ofta vi kan.

Så rætt som det ær så ær just dina favoriter tillbaka på menyn.
Ny meny kommer føresten 7 April:-)

Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Var her på treretters middag og var meget positivt overrasket!
Hyggelig betjening og veldig god smak på rettene.
Jeg bestilte til forrett scallop gratin og min kone salmon sashimi og ble servert riktig lekkert i skjell og veldig fint tilberedt med masse god smak. Hovedrett surfn turf og entrecôte. Store gode danderte porsjoner og ekstremt god på smak, fint krydret.
Også avsluttet vi med you say yuzu, som er kokos is med deilig marengs. Og cheese platter som var et godt utvalg av himmelske oster.
Vi har vært på mange 1-3 stjerners Michelin restauranter og denne er absolutt en stjerne verdig. Trygt anbefales!

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, Tor1978
Tobias B, F&B Manager på Kitchen & Table Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2017

Hej!
Fantastiskt att komma på jobb en måndag och læsa detta.
Otroligt flott att høra att ni har haft en så fin opplevelse hos oss.
Hoppas att vi får se er snart igen i restuarangen:-)

Reisende som så på Kitchen & Table Bergen Airport, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Bergen Airport? Del dine erfaringer!