“Kunne vært fantastisk...”

Vurdert som nr. 51 av 474 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Med mer enn 3000 års historie er soyasausen den ingrediensen som virkelig kjennetegner asiatisk matlaging. Det finnes mange forskjellige varianter av soyasaus gjennom Sørøst-Asia. Soyasaus brygges gjennom en naturlig gjæringsprosess som har sitt opphav i Kina. Med sin distinkte smak er soyasaus en naturlig smaksforsterker – den 5. grunnsmak, ved siden av surt, søtt, salt og bittert. I Soya Restaurant ønsker vi å tilby internasjonale delikatesser tilberedet med gode, lokale råvarer. Vi vil tilby deg sunn mat, som samtidig har den gode smaken i behold.
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Kul kinesisk restaurant i Bergen sentrum med bra meny. Men, maten smakte litt rart og dim sum retten hang fast i papiret i kurven. Noen av retten hadde noe spesiell smak, men alt i alt en grei restaurant.

Takk, IverOlavErstad

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire stykker som besøkte Soya og vi ble veldig imponerte. Variert og spennende meny, pluss for mange vegetar- og veganalternativer. Vi bestilte Crispy noodles, to Gong bao kylling og en vegansk Buddha hot pot. Alt smakte veldig godt, spesielt det vegansk alternativet var utsøkt. Pluss for hyggelig betjening! Litt stive priser, men det var verdt det. Ganske rause porsjoner, så om man er småspist kan det være et forslag å dele en porsjon. Kommer garantert til å gå hit igjen!

Takk, Angelicaness
Anmeldt 17. september 2018

Har besøkt Soya tre ganger det siste året. Første gang var i april/mai. Var veldig godt fornøyd. Koselig sted, veldig hyggelig betjening, flotte menyer osv. Vi bestemte oss at vi absolutt ville komme tilbake. Så skjedde det noe. Andre gang vi besøkte Soya ble vi overrasket over at de hadde fått menyer i plast. Ja sånne menyer en får i syden, med bilder av maten. Innholdet i menyen var den samme, men betjeningen var av en annen karakter, og maten hadde ikke samme kvalitet. Vi ble enige om at dette gjør vi ikke en gang til. Men nå i september, endte vi opp en gang til på Soya. Samme plastmenyer og betjening. Maten kom raskt, men drikken kom ikke i det hele tatt. Nei Soya, hva har skjedd? Har dere fått nye eiere? Vi syns ikke pris på mat og drikke står i stil med hverken plastmenyer eller kvaliteten maten. Dette var siste gang :-(

Takk, Margrete F
YuhuiZ9, Daglig leder på Soya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hei, Margrete

Jeg er oppriktig lei meg for at dere er misfornøyd med oss, og jeg skal gjøre mitt beste for å ordne opp i dette! Og takk for at du brukt tid til å skrevet dette melding til oss! Det sette vi stor prisen på.

Jeg skal prøve forandre våre meny snart, og ikke bruke plastmenyer senere.
Og forbedre våre service!!

Jeg håper at dere vil gi oss en sjanse i fremtiden!

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Ute på byen med to kamerater for å hygge oss med god mat og drikke. Hadde bestilt bord og ble raskt ledet til et koselig bord. Maten kom etter en stund og her er det kvalitet på den ,prisene er i øvre sjiktet men det er det vel verdt. Servitøren var i overkant ivrig med morsomheter, det kunne med fordel vært tonet litt ned, en av oss bestilte glutenfritt øl men ble servert øl med gluten, dette ble heldigvis oppdaget .

Takk, 155OddmundH
Anmeldt 4. august 2018

Utrolig variert meny, mange gode asiatiske retter.
Dim summen er svært god, peking anden er veldig god! anbefales å prøve det ut!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Liana92

Reisende som så på Soya Restaurant, så også på

Har du vært i Soya Restaurant? Del dine erfaringer!