“Kjedelig og smakløst”

Vurdert som nr. 49 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Med mer enn 3000 års historie er soyasausen den ingrediensen som virkelig kjennetegner asiatisk matlaging. Det finnes mange forskjellige varianter av soyasaus gjennom Sørøst-Asia. Soyasaus brygges gjennom en naturlig gjæringsprosess som har sitt opphav i Kina. Med sin distinkte smak er soyasaus en naturlig smaksforsterker – den 5. grunnsmak, ved siden av surt, søtt, salt og bittert. I Soya Restaurant ønsker vi å tilby internasjonale delikatesser tilberedet med gode, lokale råvarer. Vi vil tilby deg sunn mat, som samtidig har den gode smaken i behold.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjedelig og smakløs mat. Vi hadde store forventninger etter å ha lest anmeldelser her og på Google, men ble skuffet.

Maten var ikke vond, bare veldig kjedelig og smakte ikke så mye. Maten kom forøvrig etter ca 5 min. Med andre ord var den ferdig laget.

Bestilte også drinker. En var smakløs og en var direkte vond (mango mojito).

Vil du spise asiatisk så legg heller igjen pengene på en av de andre stedene i byen.

Takk, Sunshine59032858844

Anmeldt 30. juli 2021

Besøkte restauranten i sommeren med familien. Mat var original kinesisk smak, liker det veldig godt. Tjenesten var også veldig bra, ansatte var veldig hyggelige. Anbefaler det.

Takk, xiaobod2021
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Soya er en uformell restaurant med en eksotisk og variert meny. Spiste forrett og hovedrett og ble akkurat passe mett. Kelner som anbefalte vin, den passet ypperlig til måltidet. En del støy i lokalet, men ellers en fin restaurantopplevelse.

Takk, odakringstad
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Sjømaten vi bestilte var himmelsk. Trivelig betjening. Dem har og barnemeny for de som liker kylling.

Takk, Maiskolbe
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Prawn and chives dumplings og vårruller til forrett, Kam Kon hot pot til hovedrett. Fantastisk godt, samme smak man får i Hong Kong, uten det typiske, ubestemmelige norske preget som ofte følger med maten i norske kinarestauranter. Prøvesmakte reisefølgets retter også, helt utmerket.

Rene lokaler, hyggelig og oppmerksom betjening. Helt klart et av bergens beste spisesteder.

1  Takk, Lars J

Reisende som så på Soya Restaurant, så også på

Har du vært i Soya Restaurant? Del dine erfaringer!