“Stort selskap”
Anmeldelse av Skyskraperen Restaurant

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 150 av 436 Restauranter i Bergen
Anmeldt 28. august 2018

Vi feiret min mors 80-årsdag på Ulrikens topp, og for en suksess. Nydelig vin og god mat av lokale råvarer. servert og traktert av et hyggelig personale. Og med en utsikt som skiftet fra tåke, storm og til solskinn og utsikt over halve vestlandet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arildissimo
Anders I, Daglig leder på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding @Arildissimo, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

På en nydelig sommerkveld, etter å ha slitt opp trappene, var skuffelsen stor når kokken ikke kunne lage menyens burger til meg. Årsak: han var opptatt med fem 5! andre gjester.

Ta heller turen til Bien

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RichardM747
Anders I, Daglig leder på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2018

Hei Richard
Dette er høyst beklagelig, om det faktisk stemmer at vi bare hadde 5 gjester når du var her burde du selvfølgelig fått en deilig fjellburger.
Håper du tar turen tilbake slik at vi kan rette opp igjen inntrykket, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Dette var bra. Alt fra opplevelsen med kabelbanen opp til utsiktspunktet og maten vi fikk servert. En 4 retter, som skiftes etter sesongene, kortreist mat av meget bra kvalitet. Gode og bra utvalg av viner og annet drikke. God service, litt treg start, men det gikk seg bra til etterhvert. Små gode apertisere før første rett. Godt brød og smør til. Ja dette var strålende, virkelig å anbefale. Ikke billigst, men med tanke på lokalitet er det bra.
Var og heldig med været, slik at opplevelsen med å få fugleperspektiv over en slik flott by som Bergen, ble strålende

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KjellS407
Anmeldt 3. mai 2018

«Høyfjellskjøkkenet» bruker vestlandske råvarer. Vi hadde fire retter pluss innlagte smaksprøver og viner tilpasset maten. Vanskelig å fremheve en rett siden menyen endres. Svært godt og meget god service.
Bør vel legg til at opplevelsen er avhengig av været.

Dato for besøk: april 2018
Takk, KJ919
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat. Maten så delikat ut da den ble servert. Mye av maten kan lages glutenfri. Gutten med cøliaki spiste fjellburger. Vi andre spiste fjellburger og plukkfisk. God service og Fantastisk utsikt. For å komme opp til toppen gikk vi opp oppstemten som er en trappesti laget av sherpaer. En kan eventuelt ta banen. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Siri G

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!