“Fantastisk 4 retter middag”
Anmeldelse av Skyskraperen Restaurant

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 136 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dette var en utsøkt matopplevelse. Besøkte sammen med 20 kolleger og fikk en fantastisk meny bestående av artisjokk og fennikel suppe, fjellørret på bygg risotto, entrcote og rabarbrais med marengs. Anbefales på det varmeste, kombinert med opplevelsen med å gå opp og/eller gondolbane.
Meget god, positiv og smilende service.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Eseter

Anmeldt 16. april 2019

Jeg og en kompis bestilte to fjellburgere her etter en tur over vidden.
Når maten ble servert var den lunken og brødet på burgeren var i det tørreste laget. Vi fikk ikke bestikk og serviett (dette måtte vi finne inne i restauranten), det var ingen servitører som spurte hvordan maten smakte, ingen som hentet tallerknene når vi var ferdige eller spurte om vi kunne tenke oss noe mer drikke eller mat.

Renholdet på toalettet var heller ikke bra. Det var en stram og sterk lukt av urin, og det manglet papir til å tørke seg på hendene etter håndvask.

Bortsett fra den flotte utsikten ble dessverre opplevelsen en skuffelse.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Martin B
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Flott med en fin restaurant på toppen av Ulriken. Ta banen eller gå opp for å bli belønnet med gourmet mat på toppen med en helt fantastisk utsikt over Bergen. Anbefales på det høyeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anders I, Leder  på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her sammen med mann og svigermor. Vi bestilte fiskesuppen, men snakk om skuffelse! For det første så var det bare noen få, små biter med fisk i suppa. I tillegg var den ekstremt salt og med litt oppskjærte grønnsaker oppi. Jeg greide ikke helt å forstå hva slags smak det var på suppa, og jeg bor med en kokk! Oppskriften må virkelig revurderes, for det der var grusomt! I tillegg var det ikke store porsjonen som kom. 90% var tallerken (ekstremt store suppetallerkener for å kompensere for den lille skvetten med suppe til 170kr). Vi spiste ikke opp suppa til tross for at det var veldig lite. Brødet var heller ikke noe å skryte over. Brent skorpe og overforbruk av carawayfrø. Servicen var heller ikke noe å skryte over, han i bar/kasse gadd ikke å dra på smilebåndet og virket uinteressert og oppgitt da vi ombestemte oss om en rett. Ingen som spurte hvordan maten smakte heller. De må nok få seg ett smilekurs spør du meg!

Vi kommer nok aldri til å komme tilbake, ei heller anbefale noen andre å spise her, for vi følte oss ikke noe særlig velkommen eller at kvaliteten tilsvarte det vi ble servert.

1  Takk, IngridB531
Anders I, Leder  på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Ingrid
Beklager så mye at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss denne dagen og spesielt at ikke fiskesuppen var på den normale standarden. Det er absolutt ikke slik verken vi eller fiskesuppen ønsker å framstå, og normalt får vi veldig mye skryt akkurat for fiskesuppen, så her må det ha skjedd en glipp dessverre.
Om dere vurderer å kommer tilbake send oss gjerne en e-post på forhånd så skal vi sørge for at dere sitter igjen med en helt annen opplevelse!

Anmeldt 28. august 2018

Vi feiret min mors 80-årsdag på Ulrikens topp, og for en suksess. Nydelig vin og god mat av lokale råvarer. servert og traktert av et hyggelig personale. Og med en utsikt som skiftet fra tåke, storm og til solskinn og utsikt over halve vestlandet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arildissimo
Anders I, Daglig leder på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding @Arildissimo, hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!