“Nice lunch! ”
Anmeldelse av Skyskraperen Restaurant

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 142 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Fin utsikt, god mat, hyggelig betjening.
Trives godt der oppe i skyene, men de må slutte å spille Sissel Kyrkjebø hele tiden

Dato for besøk: juni 2019
Takk, jusist77

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig å komme for første gang opp til Ulriken og spiser en god lunsj i denne skjulte perlen av en restaurant med Bergens beste utsikt! Glem Fløien - Ulrikens utsikt er så mye bedre. Veldig hyggelig spansk betjening. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 461annettb
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Dette var en utsøkt matopplevelse. Besøkte sammen med 20 kolleger og fikk en fantastisk meny bestående av artisjokk og fennikel suppe, fjellørret på bygg risotto, entrcote og rabarbrais med marengs. Anbefales på det varmeste, kombinert med opplevelsen med å gå opp og/eller gondolbane.
Meget god, positiv og smilende service.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Eseter
Anmeldt 16. april 2019

Jeg og en kompis bestilte to fjellburgere her etter en tur over vidden.
Når maten ble servert var den lunken og brødet på burgeren var i det tørreste laget. Vi fikk ikke bestikk og serviett (dette måtte vi finne inne i restauranten), det var ingen servitører som spurte hvordan maten smakte, ingen som hentet tallerknene når vi var ferdige eller spurte om vi kunne tenke oss noe mer drikke eller mat.

Renholdet på toalettet var heller ikke bra. Det var en stram og sterk lukt av urin, og det manglet papir til å tørke seg på hendene etter håndvask.

Bortsett fra den flotte utsikten ble dessverre opplevelsen en skuffelse.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Martin B
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Flott med en fin restaurant på toppen av Ulriken. Ta banen eller gå opp for å bli belønnet med gourmet mat på toppen med en helt fantastisk utsikt over Bergen. Anbefales på det høyeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
Anders I, Leder  på Skyskraperen Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding, og hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!