“Uhøflig personale”
Anmeldelse av Skyskraperen Restaurant

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 142 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 6 dager siden via mobile enheter

Var på tur opp til Ulriken i dag sammen med min partner, og vi skulle spise middag her. Spurte han i kassen om prisen på plukkfisk og får bare som svar at «det står her» og blir bedt om å lese menyen... jeg spør om det ikke er mulig å få et svar når jeg spør, men får bare svart bryskt tilbake at «jo men det står jo her»... vi stakk her i fra og spiser heller et annet sted...

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 779kristofferl

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Finnes ikke bedre følelse enn å gå opp til Ulrikens topp og nyte god mat og et glass vin med panoramautsikt over hele Bergen! Har testet flere retter og er like fornøyd hver gang

Takk, Aflund
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Fin utsikt, god mat, hyggelig betjening.
Trives godt der oppe i skyene, men de må slutte å spille Sissel Kyrkjebø hele tiden

Takk, jusist77
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig å komme for første gang opp til Ulriken og spiser en god lunsj i denne skjulte perlen av en restaurant med Bergens beste utsikt! Glem Fløien - Ulrikens utsikt er så mye bedre. Veldig hyggelig spansk betjening. Absolutt å anbefale.

Takk, 461annettb
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Dette var en utsøkt matopplevelse. Besøkte sammen med 20 kolleger og fikk en fantastisk meny bestående av artisjokk og fennikel suppe, fjellørret på bygg risotto, entrcote og rabarbrais med marengs. Anbefales på det varmeste, kombinert med opplevelsen med å gå opp og/eller gondolbane.
Meget god, positiv og smilende service.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Eseter

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!