“Nei nei nei”
Anmeldelse av Skyskraperen Restaurant

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 142 av 490 Restauranter i Bergen
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Har akkurat vært på plassen. Jeg mener dette er noe av det dårligste jeg har vært med på. Lenge før forrett kom. Middag ventet vi på i en evighet. Desser kom rett før di stengte. Jeg vil ikke anbefale dette.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 777leifm

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste en 4-retters ++ med nydelig vin og fikk noen uforglemmelige smaksopplevelser! Med tillegg av unik utsikt anbefales dette på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, torfridb
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Var på tur opp til Ulriken i dag sammen med min partner, og vi skulle spise middag her. Spurte han i kassen om prisen på plukkfisk og får bare som svar at «det står her» og blir bedt om å lese menyen... jeg spør om det ikke er mulig å få et svar når jeg spør, men får bare svart bryskt tilbake at «jo men det står jo her»... vi stakk her i fra og spiser heller et annet sted...

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 779kristofferl
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Finnes ikke bedre følelse enn å gå opp til Ulrikens topp og nyte god mat og et glass vin med panoramautsikt over hele Bergen! Har testet flere retter og er like fornøyd hver gang

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Aflund
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Fin utsikt, god mat, hyggelig betjening.
Trives godt der oppe i skyene, men de må slutte å spille Sissel Kyrkjebø hele tiden

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, jusist77

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!