“Nei nei nei”

Skyskraperen Restaurant
Vurdert som nr. 143 av 503 Restauranter i Bergen
Prisklasse: kr 860 - kr 2 000
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Har akkurat vært på plassen. Jeg mener dette er noe av det dårligste jeg har vært med på. Lenge før forrett kom. Middag ventet vi på i en evighet. Desser kom rett før di stengte. Jeg vil ikke anbefale dette.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 777leifm

2024 av 142 anmeldelser

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste en 4-retters ++ med nydelig vin og fikk noen uforglemmelige smaksopplevelser! Med tillegg av unik utsikt anbefales dette på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, torfridb
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Finnes ikke bedre følelse enn å gå opp til Ulrikens topp og nyte god mat og et glass vin med panoramautsikt over hele Bergen! Har testet flere retter og er like fornøyd hver gang 😊

2  Takk, Aflund
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Fin utsikt, god mat, hyggelig betjening.
Trives godt der oppe i skyene, men de må slutte å spille Sissel Kyrkjebø hele tiden🐁

2  Takk, jusist77
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig å komme for første gang opp til Ulriken og spiser en god lunsj i denne skjulte perlen av en restaurant med Bergens beste utsikt! Glem Fløien - Ulrikens utsikt er så mye bedre. Veldig hyggelig spansk betjening. Absolutt å anbefale.

1  Takk, 461annettb

Reisende som så på Skyskraperen Restaurant, så også på

Har du vært i Skyskraperen Restaurant? Del dine erfaringer!