Gøy opplevelse!

Morsom opplevelse for både rustne escaperoom-spillere og helt ferske nybegynnere! Kommer tilbake... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Mabestaavminst3tegn
Kjempegøy!

Vi følte oss velkomne fra første stund - vi ble møtt av hun som trolig er Bergens blideste og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
tovelars
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En morsom og litt annerledes opplevelse som passer for alle. Morsomme koder og gåter som får hjernen til å jobbe. Synd tiden går så altfor fort. Sjarmerende lokaler og veldig hyggelig personale.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, veronsc
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det var en veldig gly opplevelse og jeg ville absolutt dratt tilbake og prøv andre rom. Ville anbefalt Escape fot folk sol vil gjøre noe gøyt med venner!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Trine-Elise S
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Vi storkoste oss med rommet Evil Rain Machine! Det var utrolig nervepirrende og gøy! Dette er alltid en suksess! De andre rommene anbefales også på det varmeste. Alle er kjekke å gjennomføre!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, rebekkabernadette
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi var i rommet Hanseaticus. Famlie på 4, barna var 7 og 14. Veldig samlende og kjekk opplevelse. Alle fant ut av noen oppgaver, så ulik alder og tenkemåte var et pluss. Gleder oss til å prøve et annet rom en annen gang. Lett å bli hektet.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, BareMeg
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer som ble låst inn og hadde 60 minutter på komme oss ut ved hjelp av kodeløsninger og hint. Det var vanskelig, men morsomt. Etter 59 minutter og 56 sekunder var vi ute!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Arnt H