Anbefaler

Morsomt og passe utfordrende spill! Gøye oppgaver der man virkelig må bruke hodet og samarbeide for... les mer

Anmeldt 11. desember 2021
Kajaih
Beste Nina

Shoutout til fantastiske Nina for den beste opplevelsene eg har hatt med escape room! Utroleg snill... les mer

Anmeldt 18. november 2021
H5061ZRemma_

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
16 anmeldelser
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Mor/svigermor/tante med 6 ungdommer i begynnelsen av 20 årene, storkoste seg på rommet Crimson Hotel Escape Bryggen (i Skuteviksboden 13). Vi fikk testet våre detektivhjerner, kreative og logiske evner og ikke minst, våre evner til å jobbe sammen det var kjempegøy, vi klarte nesten å løse oppgaven. Så nå går snart turen til neste rom Anbefales!!!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Line S
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En morsom og litt annerledes opplevelse som passer for alle. Morsomme koder og gåter som får hjernen til å jobbe. Synd tiden går så altfor fort. Sjarmerende lokaler og veldig hyggelig personale.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, veronsc
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det var en veldig gly opplevelse og jeg ville absolutt dratt tilbake og prøv andre rom. Ville anbefalt Escape fot folk sol vil gjøre noe gøyt med venner!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Trine-Elise S
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Vi storkoste oss med rommet Evil Rain Machine! Det var utrolig nervepirrende og gøy! Dette er alltid en suksess! De andre rommene anbefales også på det varmeste. Alle er kjekke å gjennomføre!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, rebekkabernadette
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi var i rommet Hanseaticus. Famlie på 4, barna var 7 og 14. Veldig samlende og kjekk opplevelse. Alle fant ut av noen oppgaver, så ulik alder og tenkemåte var et pluss. Gleder oss til å prøve et annet rom en annen gang. Lett å bli hektet.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, BareMeg