Kjempe bra!

Vi var en gruppe på 6 i alderen12-26. Og alle kunne delta med å løse gåtene! Ene deltageren var... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Sarah-Emilie H
Escape Bryggen - Hanseaticus 2

Veldig kjekt for en gruppe på 7 mellom alder 21 og 25. Tok oss 40 minutter uten hint med flere... les mer

Anmeldt 3. august 2019
msj0h
Ålesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Rommet var utrolig morsomt og rimelig vanskelig å løse. Verten, ei ung jente, gjorde opplevelsen enda bedre. Hun var smilende, energisk og særdeles serviceinnstilt fra vi kom og til vi gikk. For oss gjorde hun vår opplevelse bedre enn om vi bare skulle løst rommet og gått igjen. Rommet var som sagt utfordrende, men vi klarte å komme oss ut selvom vi bare var to!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, TrineLR91
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 6 familiemedlemmer som besøkte escape rom Bergen, la diva supernova! Vi hadde en artig time med oppgaveløsningen! Litt vanskelig for minstemann på 12 år men han synes det var kjempegøy å være med likevel! Fin familieaktivitet for de med store barn! Anbefales!!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 690kjersti
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Mor/svigermor/tante med 6 ungdommer i begynnelsen av 20 årene, storkoste seg på rommet Crimson Hotel Escape Bryggen (i Skuteviksboden 13). Vi fikk testet våre detektivhjerner, kreative og logiske evner og ikke minst, våre evner til å jobbe sammen det var kjempegøy, vi klarte nesten å løse oppgaven. Så nå går snart turen til neste rom Anbefales!!!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Line S
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En morsom og litt annerledes opplevelse som passer for alle. Morsomme koder og gåter som får hjernen til å jobbe. Synd tiden går så altfor fort. Sjarmerende lokaler og veldig hyggelig personale.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, veronsc
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det var en veldig gly opplevelse og jeg ville absolutt dratt tilbake og prøv andre rom. Ville anbefalt Escape fot folk sol vil gjøre noe gøyt med venner!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Trine-Elise S