City Hunt som endte med fantastiske Invasion

Vår gruppe på ca 30 personer hadde gledet oss til City Hunt i Bergen sentrum men måtte gjøre om på... les mer

Anmeldt i dag
Hegeclb
Bergen, Norge
Kjempe bra!

Vi var en gruppe på 6 i alderen12-26. Og alle kunne delta med å løse gåtene! Ene deltageren var... les mer

Anmeldt 5 uker siden
Sarah-Emilie H

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Helt OK escape Room.
Oppgavene ble etter hvert for ensformige, og det ble nesten kjedelig til slutt. Manglende interaktiv opplegg og effekter og et lite rom.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, ingerlisej2018
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Både voksne og tenåringene hadde det kjempegøy! Oppgavene var vanskelige, men vi klarte å løse alle oppgavene med noen hint.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, hege s
Anmeldt 17. mars 2019

Dette er en av de kuleste måtene å drive med teambuilding på. Det å bli låst inn i et rom som man sammen er nødt til å bryte seg ut av utfordrer deg som både person og gruppedeltaker. Vi ønsker å takke Escape Bryggen for å ha gitt oss en helt fantastisk opplevelse. Vi elsket lokasjonen og rommet føltes autentisk. Vil anbefale alle å utfordre seg selv til en spennende og sinnsyk gøy kveld med venner og familie. Vær trygg på at vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 97lillal
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Escape Bryggen var veldig spennande og utfordrande. Me fekk teste kunskapen vår på å løyse gåter og å knekke kodar.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, tobmol02
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Rommet var utrolig morsomt og rimelig vanskelig å løse. Verten, ei ung jente, gjorde opplevelsen enda bedre. Hun var smilende, energisk og særdeles serviceinnstilt fra vi kom og til vi gikk. For oss gjorde hun vår opplevelse bedre enn om vi bare skulle løst rommet og gått igjen. Rommet var som sagt utfordrende, men vi klarte å komme oss ut selvom vi bare var to!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, TrineLR91