Spennende og morsomt!

En veldig artig ting å gjøre sammen som par! Hyggelig og hjelpsom betjening. Proft opplegg... les mer

Anmeldt 2 uker siden
771signen
Haugesund, Norge
Utrolig gøy, god service, men dyrt

Var overraskelse for typen. Vaøgte Varg Veum siden han er svært glad i krim. Vi hadde aldri spilt... les mer

Anmeldt 3. august 2020
N525BEmarthal
Grimo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Bergenskort
36 anmeldelser
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
1924 av 430 anmeldelser
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Det var enkelte oppgaver som tok vel mye tid. Når man har med barn er det ok å få litt minimumsveiledning i starten. Verten gav ikke hint når det burde vært gjort, og vi fikk ingen info på slutten om hvor langt vi var kommet. Med en passe uengasjert vert ble det en skuff. Har vært på andre rom i regi av samme firma som har vært veldig bra.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, BareMeg
Vegard U, Owner på Escape Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Takk for tilbakemelding! Som standard skal alle få så mange hint som ønsket for å en kjekk opplevelse, beklager at det ikke ble slik for dere. Vi tar med oss kritikken videre :)

Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Helt OK escape Room.
Oppgavene ble etter hvert for ensformige, og det ble nesten kjedelig til slutt. Manglende interaktiv opplegg og effekter og et lite rom.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, ingerlisej2018
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Både voksne og tenåringene hadde det kjempegøy! Oppgavene var vanskelige, men vi klarte å løse alle oppgavene med noen hint.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, hege s
Anmeldt 17. mars 2019

Dette er en av de kuleste måtene å drive med teambuilding på. Det å bli låst inn i et rom som man sammen er nødt til å bryte seg ut av utfordrer deg som både person og gruppedeltaker. Vi ønsker å takke Escape Bryggen for å ha gitt oss en helt fantastisk opplevelse. Vi elsket lokasjonen og rommet føltes autentisk. Vil anbefale alle å utfordre seg selv til en spennende og sinnsyk gøy kveld med venner og familie. Vær trygg på at vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 97lillal
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Escape Bryggen var veldig spennande og utfordrande. Me fekk teste kunskapen vår på å løyse gåter og å knekke kodar.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, tobmol02