City Hunt som endte med fantastiske Invasion

Vår gruppe på ca 30 personer hadde gledet oss til City Hunt i Bergen sentrum men måtte gjøre om på... les mer

Anmeldt i går
Hegeclb
Bergen, Norge
Kjempe bra!

Vi var en gruppe på 6 i alderen12-26. Og alle kunne delta med å løse gåtene! Ene deltageren var... les mer

Anmeldt 15. august 2019
Sarah-Emilie H

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Det var enkelte oppgaver som tok vel mye tid. Når man har med barn er det ok å få litt minimumsveiledning i starten. Verten gav ikke hint når det burde vært gjort, og vi fikk ingen info på slutten om hvor langt vi var kommet. Med en passe uengasjert vert ble det en skuff. Har vært på andre rom i regi av samme firma som har vært veldig bra.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, BareMeg
Vegard U, Owner på Escape Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Takk for tilbakemelding! Som standard skal alle få så mange hint som ønsket for å en kjekk opplevelse, beklager at det ikke ble slik for dere. Vi tar med oss kritikken videre :)

Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Helt OK escape Room.
Oppgavene ble etter hvert for ensformige, og det ble nesten kjedelig til slutt. Manglende interaktiv opplegg og effekter og et lite rom.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, ingerlisej2018
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Både voksne og tenåringene hadde det kjempegøy! Oppgavene var vanskelige, men vi klarte å løse alle oppgavene med noen hint.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, hege s
Anmeldt 17. mars 2019

Dette er en av de kuleste måtene å drive med teambuilding på. Det å bli låst inn i et rom som man sammen er nødt til å bryte seg ut av utfordrer deg som både person og gruppedeltaker. Vi ønsker å takke Escape Bryggen for å ha gitt oss en helt fantastisk opplevelse. Vi elsket lokasjonen og rommet føltes autentisk. Vil anbefale alle å utfordre seg selv til en spennende og sinnsyk gøy kveld med venner og familie. Vær trygg på at vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 97lillal
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Escape Bryggen var veldig spennande og utfordrande. Me fekk teste kunskapen vår på å løyse gåter og å knekke kodar.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, tobmol02