Kodeløsing på 60 minutter!

Som alltid er det utrulig morro med escape rom, og dette stedet var ingen unntak. Selvføgelig en... les mer

Anmeldt 4 dager siden
ainahaug
Levanger, Norge
Skattejakten

Mange gåter og koder, nok til at hele familien koste seg hele tiden. Meget hyggelig betjening, og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
roydG1696JV

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
16 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Takk for en kjempe morsom opplevelse. Anbefales på det sterkeste.
1voksen og to barn på 10 og 12 år.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, HansPetter76
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi spilte VS mode. 2stk på vært lag. Mange hengelåser som skulle åpnes. For å finne nøkler eller koder måtte forskjellige oppgaver løses. Vi var alle giret når vi var ferdig. Aldri har vel 60min gått så fort før. Vi klarte det
Nesten... Alt for dyrt, men sånn er Norge.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, OleM7
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i dette rommet! Var akkurat passe krevende for oss, og vi kom oss heldigvis ut! Vi brukte dessverre noen minutter over tiden og er veldig glad personalet lot oss fullføre når vi var så nærme! Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, H5778VRmarieg
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Det var bare hengelåser og koder. Skulle gjerne hatt litt mere varierte oppgaver. Var forholdsvis enkelt og kunne gjerne vært flere oppgaver.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Cathinka_zarine
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Utrolig bra opplegg og utfordrende rom! Vi har storkost oss og lært masse nytt. Kan absolutt anbefales for andre skoleklasser (spesielt psykologi) da det er masse psykologi i escape room i tillegg til at man må samarbeide for å klare oppgavene. Alltid gøy med variert undervisning :) Veldig hyggelige ansatte er en stor bonus! Tusen takk for et kjempe fint opplegg og en ekstra hilsen til Gaute for å ha svart på alle mulige spørsmål vi hadde!

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, monasQ5089FL