Gøy opplevelse!

Morsom opplevelse for både rustne escaperoom-spillere og helt ferske nybegynnere! Kommer tilbake... les mer

Anmeldt i dag
Mabestaavminst3tegn
Kjempegøy!

Vi følte oss velkomne fra første stund - vi ble møtt av hun som trolig er Bergens blideste og... les mer

Anmeldt 2 dager siden
tovelars
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsomt - dette anbefales for alle! Våre barn er 11 og 13 år og hele familie bidro til å løse mysteriet.

Takk, Ingvild1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Takk for en kjempe morsom opplevelse. Anbefales på det sterkeste.
1voksen og to barn på 10 og 12 år.

Takk, HansPetter76
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi spilte VS mode. 2stk på vært lag. Mange hengelåser som skulle åpnes. For å finne nøkler eller koder måtte forskjellige oppgaver løses. Vi var alle giret når vi var ferdig. Aldri har vel 60min gått så fort før. Vi klarte det
Nesten... Alt for dyrt, men sånn er Norge.

1  Takk, OleM7
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i dette rommet! Var akkurat passe krevende for oss, og vi kom oss heldigvis ut! Vi brukte dessverre noen minutter over tiden og er veldig glad personalet lot oss fullføre når vi var så nærme! Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, H5778VRmarieg
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Det var bare hengelåser og koder. Skulle gjerne hatt litt mere varierte oppgaver. Var forholdsvis enkelt og kunne gjerne vært flere oppgaver.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Cathinka_zarine