Beste Nina

Shoutout til fantastiske Nina for den beste opplevelsene eg har hatt med escape room! Utroleg snill... les mer

Anmeldt 2 uker siden
H5061ZRemma_
Kodeløsing på 60 minutter!

Som alltid er det utrulig morro med escape rom, og dette stedet var ingen unntak. Selvføgelig en... les mer

Anmeldt 22. oktober 2021
ainahaug
Levanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
16 anmeldelser
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Var overraskelse for typen. Vaøgte Varg Veum siden han er svært glad i krim. Vi hadde aldri spilt Escaperom før og ble derfor oppfordret til å bytte til Hansiatics som passer bedre for nybegynnere. Er glad for det! Var utrolig gøy og vi storkoste oss. Eneste ulempen er prisen. Kommer tilbake(!), må bare se det an økonomisk.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, N525BEmarthal
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig morsomt - dette anbefales for alle! Våre barn er 11 og 13 år og hele familie bidro til å løse mysteriet.

Takk, Ingvild1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Takk for en kjempe morsom opplevelse. Anbefales på det sterkeste.
1voksen og to barn på 10 og 12 år.

Takk, HansPetter76
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi spilte VS mode. 2stk på vært lag. Mange hengelåser som skulle åpnes. For å finne nøkler eller koder måtte forskjellige oppgaver løses. Vi var alle giret når vi var ferdig. Aldri har vel 60min gått så fort før. Vi klarte det
Nesten... Alt for dyrt, men sånn er Norge.

1  Takk, OleM7
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i dette rommet! Var akkurat passe krevende for oss, og vi kom oss heldigvis ut! Vi brukte dessverre noen minutter over tiden og er veldig glad personalet lot oss fullføre når vi var så nærme! Anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, H5778VRmarieg