Veldig koselig

Kul atmosfære og veldig hyggelige ansatte. Vi var 9 pers som gjorde Hanseaticus Vs Mode og det var... les mer

Anmeldt 3. oktober 2023
Maja R
10 av 10

Vi hadde det kjempegøy på Escape Bryggen! Vi prøvde rommet «Mirrors of Madness» og det var både... les mer

Anmeldt 7. juli 2023
martinenesoen
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
fra kr 2 650,00
Mostraumen Fjord Cruise
272 anmeldelser
fra kr 790,00
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Konkurranse instinktet ble vekket!! Morsomt for voksne og tenåringer 👌😂 Flotte lokaler på bryggen som passer inn. Vi kommer tilbake 😊

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 205brittr
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En veldig fin familieaktivitet, hvor man må bruke hodet og kreativitet sammen! Gir det 4 av 5, da alt foregikk innsamle rommet, men det var veldig bra og variert det som skulle løses selv om alt var i samme rom

Takk, heidiaab
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Ble veldig godt motatt og smittevernaregler ble godt opprettholdt. Veldig hyggelig dame som gav oss informasjon og svarte på alt vi lurte på og tilrettela ting for oss. Anbefaler å reise dit og prøve, morro time med masse kule utfordringer og gåter.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Zzz2295
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Varg Veum: Last Rites var veldig morsom og spennende! Anbefaler sterkt! Både jeg og de jeg var med, var kjempe fornøyde!

2  Takk, Jørgen R
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint lokale på bryggen. Flinke ansatte som forklare oss hvordan spille var. Veldig hyggelige.

1  Takk, 915annelisej