Escape room Bryggen 17.juli

Veldig morsom opplevelse med spennende opplegg og morsomme gåter. God innføring og det rommet vi... les mer

Anmeldt 3 uker siden
heidisD5297HD
Morsom opplevelse på Bryggen i Bergen.

Morsom opplevelse i den gamle bryggen. En times hjernetrim i de gamle bygningene på Bryggen i... les mer

Anmeldt 3 uker siden
jarles2019

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
22 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig morsomt for hele familien! Timen hikk altfor fort! Og vi gleder oss allerede til meste gang!

2  Takk, KatherineH1987
Anmeldt 12. juli 2021

Vi hadde en nydelig opplevelse på escapebryggen. Det var fine omgivelser og det hele med at de hadde plasert escaproom nettopp her, gjorde noe med stemningen. Hygglige og innformative annsatte. Var noe surr med annkomsten, men dette må vi ta på vår kappe, da vi ikke hadde lest skiltet om å bruke ringeklokken da vi annkom. Passet godt for alle familiemedlemmene.

2  Takk, 243odar
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Konkurranse instinktet ble vekket!! Morsomt for voksne og tenåringer Flotte lokaler på bryggen som passer inn. Vi kommer tilbake

2  Takk, 205brittr
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En veldig fin familieaktivitet, hvor man må bruke hodet og kreativitet sammen! Gir det 4 av 5, da alt foregikk innsamle rommet, men det var veldig bra og variert det som skulle løses selv om alt var i samme rom

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidiaab
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Ble veldig godt motatt og smittevernaregler ble godt opprettholdt. Veldig hyggelig dame som gav oss informasjon og svarte på alt vi lurte på og tilrettela ting for oss. Anbefaler å reise dit og prøve, morro time med masse kule utfordringer og gåter.

2  Takk, Zzz2295