Escape room Bryggen 17.juli

Veldig morsom opplevelse med spennende opplegg og morsomme gåter. God innføring og det rommet vi... les mer

Anmeldt 3 uker siden
heidisD5297HD
Morsom opplevelse på Bryggen i Bergen.

Morsom opplevelse i den gamle bryggen. En times hjernetrim i de gamle bygningene på Bryggen i... les mer

Anmeldt 3 uker siden
jarles2019

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Mat og kultur tur
22 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte la diva supernova. Barnet på 13 likte det, gutt på 11 syntes det var litt kjedelig. En IQ test, litt vanskelig å forstå alle hintene og vi måtte ringe flere ganger for å få hint og bomben greide vi ikke stoppe på en time.For meg som forelder synes jeg ikke dette var verdt prisen på nærmere 1000 lappen for 2 barn og en voksen og jeg synes det var gørr kjedelig. Ikke lov å ta bilder - kameraovervåking.
Fløyen og AdO var mer verdt pengene.

Takk, Monika2321
Vegard U, Owner på Escape Bryggen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for responsen Monika. Vi har forståelse for at escaperom ikke for alle. Vi synes likevel det er kjekt at ditt barn på 13 hadde det morro.

Takk for besøket!

Anmeldt 24. juli 2021

Morsom opplevelse for både rustne escaperoom-spillere og helt ferske nybegynnere! Kommer tilbake ved en senere anledning!

2  Takk, Mabestaavminst3tegn
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi følte oss velkomne fra første stund - vi ble møtt av hun som trolig er Bergens blideste og hyggeligste vert! Vi fikk god og tydelig informasjon. Oppgavene passet oss perfekt, og vi hadde det utrolig gøy :-) All historien som sitter i veggene på Bryggen forsterker dessuten stemningen når du skal løse gåter og mysterier i et Escaperom - bedre lokasjon finnes ikke!

2  Takk, tovelars
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig morsomt for hele familien! Timen hikk altfor fort! Og vi gleder oss allerede til meste gang!

2  Takk, KatherineH1987
Anmeldt 12. juli 2021

Vi hadde en nydelig opplevelse på escapebryggen. Det var fine omgivelser og det hele med at de hadde plasert escaproom nettopp her, gjorde noe med stemningen. Hygglige og innformative annsatte. Var noe surr med annkomsten, men dette må vi ta på vår kappe, da vi ikke hadde lest skiltet om å bruke ringeklokken da vi annkom. Passet godt for alle familiemedlemmene.

2  Takk, 243odar