“Byens beste pølser. Uten tvil”
Anmeldelse av Trekroneren

Trekroneren
Vurdert som nr. 3 av 36 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 4. januar 2019

Ikke noe hyggelig betjening. Var der med min sønn senest i går ettermiddag, og til og med han komenterte den søte unge SURE jenten/ damen .Synd og ødelegge en koselig liten bytur.Et lite smil, er alt vi ser etter.

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, 1234Abfn

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bra pølser, bra location og helt OK priser. Dropp kebaben eller andre typiske nattmat-buler. Alt i alt bra!

3  Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 28. september 2018

Herlige pølser i trekroneren, og veldig god service fra Dag! Dessverre ødelegger en av de ansatte hele opplevelsen ved å være direkte aggressiv med kundene. Dette må man faktisk gjøre noe med!

9  Takk, IngerKW
Anmeldt 14. august 2018

Dette er Byens beste pølsebod, Her selger de så og si alt av pølser
. Den er blitt kåret flere år til den beste i Bergen.. Må prøves

Dato for besøk: mai 2018
4  Takk, HelgeT6
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Byens beste pølser! Alltid like godt:) vi går her ofte etter jobb om natten å spiser. Alltid hyggelig betjening bak disken!

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, amaliebakken

Reisende som så på Trekroneren, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Trekroneren? Del dine erfaringer!