“Ok pølse ”

Vurdert som nr. 2 av 30 Smått og godt i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Pølsa var helt ok. Ikke så mye å skryte av. Bra utvalg men det er bare brød og ikke lompe. De hadde ikke alle pølsene som var litt nedtur.

Takk, EmilieSaga

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Ifølge lokalbefolkningen i køen er Bergen bygget rundt 3Kronern. Det er uten tvil verdens beste pølser.

1  Takk, Strauss79
Anmeldt 6. juli 2020

Denne har vært anbefalt på TV, og har et uendelig utvalg av pølser og sauser. Pga Covid-19 hadde de ikke tilbud om vegetarpøler i år - men det kom til neste år.
Min datter var superfornøyd over pølsen som hun fikk her.

Takk, audcharlotteu
Anmeldt 7. juni 2020

Pleier alltid å la meg friste til et stopp på 3 kroneren når jeg er i Bergen. Denne gangen prøvde jeg reinsdyrpølse med sprø løk, sennep og tyttebær. Kommer med et glass rød saft inkludert i prisen på 65 kroner. Må bare oppleves..!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Geir Martin A
Anmeldt 5. april 2020

Hvis man vil ha en hot dog er dette plassen man går , Stort utvalg på smak og lengste pølsene i byn . hyggelig servise

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, SonjaV813

Reisende som så på Trekroneren, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i Trekroneren? Del dine erfaringer!