“Helt gjennomsnittlig. ”

Little Eataly - Oasen Kjøpesenter
Vurdert som nr. 285 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: På Little Eataly ønsker å gi deg en følelse av å komme til Italia i alle sanser, smaker og inntrykk. Derfor har vi kombinert interiør, farger, stemning og meny på en måte som gjør at stedet oppleves som en frodig og koselig cafe på et italiensk gatehjørne. Kom innom for en ekte steinovnsbakt italiensk pizza, et glass vi eller en kjapp espresso. Benvenuto!
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi var tre personer til lunsj, og valgte tre forskjellige Pizza. Helt ok, men ikke mer. Mye rot og treg rydding trakk litt ned.
Greit sted for lunsj, men ikke forvent mer enn ok mat.

Takk, RosslandR

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Den pikante tomatsuppen smakte lite, svært skuffende. Vann med et hint av tomatsaus. Fint interiør, men maten er viktigere.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 831anjas
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Resturant med lite venting og enkel å god mat. Man bestiller og betaler i kassen.
Maten er enkel italienske retter til en rimelig penge. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 127arilds
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Noe tørr. Osten og sausen var ikke lenger smeltet/flytende, men heller stivnet på samme måte som den er på ostehornene du finner på rema 1000. De var også noe gjerrig med toppingen, samt bunnen virket ferdiglaget.

Smakskombinasjonene er derimot alltid en vinner hos meg, noe som gjorde at den smakte helt ok, selv med kjip bunn og ost, så jeg spiste opp hele. Er et godt stykke opp til autentisk, italiensk pizza.

Karakter: 3-

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, foodloverrrrr100
Anmeldt 14. februar 2018

Har to ganger vært innom siste 14 dager. Spiste f.g. glutenfri pepperoni pizza og neste gang glutenfri spagetti carbonara. Skuffende lite smaker i begge retter. Pizzaen inneholdt kun ost og pepperoni, fikk ikke "grønnfor" til pynt. Bestilte rødvin og ble utrolig skuffet da jeg så hvor lite vi fikk i glasset. Skitne glass og bestikk gjorde opplevelsen skuffende. Ikke å anbefale.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 277arnee

Reisende som så på Little Eataly - Oasen Kjøpesenter, så også på

Har du vært i Little Eataly - Oasen Kjøpesenter? Del dine erfaringer!